دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای روزنامه نگاری مستقل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای روزنامه نگاری مستقل

دبورا پاتر در کتاب راهنمای روزنامه نگاری مستقل اشکال روزنامه نگاری مکتوب، رادیویی، تلویزیونی، روزنامه نگاری اینترنتی و مهارتهای خبرنگاری را تشریح می کند.

او که بیش از 20 سال در بخش اخبار تلویزیونی اشتغال داشته و 16 سال از این مدت را گزارشگر بوده است در بخشی از کتاب که به رادیو، تلویزیون و اینترنت اختصاص یافته، نوشته است: « خبرنگاری رادیو - تلویزیونی و اینترنت اشکال مخصوصی هستند با الزامات و نیازهای بیشتر و  خبرنگارهایی که در رادیو – تلویزیون فعالیت دارند نه تنها از واژه ها بلکه از صدا و تصویر نیز برای تنظیم گزارش خود بهره می گیرند.

 

فهرست فصل های کلی کتاب:

مقدمه

خبر چیست؟

تهیه خبر

بیان خبر

ویرایش خبر

رادیو، تلویزیون و اینترنت

روزنامه نگاری تخصصی

اصول اخلاقی و قانون

منابع روزنامه نگاری

کلمات کلیدی: گزارشگری، روزنامه نگاری، روزنامه نویس، خبر، تهیه خبر، ویرایش خبر، روزنامه نگاری تخصصی، آموزش روزنامه نگاری، رفتار شناسی، کردارشناسی، مهارت های خبرنگاری، ساختار گزارش، مشاغل، انواع گزارش، گزارش اینترنتی، اصول،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.