دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی احساس امنیت شغلی در میان روزنامه نگاران ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی احساس امنیت شغلی در میان روزنامه نگاران ایران

نویسندگان: سیدمحمد مهدی زاده و شعبانعلی بهرام پور

کتاب «بررسی احساس امنیت شغلی در میان روزنامه‌‏نگاران ایران» نوشتهٔ دکتر سیدمحمد مهدی‌‏زاده و دکتر شعبانعلی بهرام‏پور در سال 1386 توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به منتشر شده است.

نویسندگان کتاب «بررسی احساس امنیت شغلی در میان روزنامه‌‏نگاران ایران» معتقدند، در جوامع پیچیده امروزی، شغل در تمام ابعاد زندگی افراد نفوذی گسترده دارد. شغل، طبقه اجتماعی فرد، محل زندگی، شیوه و سبک زندگی، ساعت‏‌های کاری و اوقاتی که وی در منزل می‏‌گذراند را معین می‏‌سازد.

رسالت آگاهی‌بخشی و خبررسانی به مردم در جوامع امروز، عمدتا به دوش خبرنگارانی است که به جست‌وجو، جمع‌آوری و تنظیم و انتشار اخبار از رویدادهای مختلف می‌پردازند و همگان را در جریان آن‌چه اتفاق افتاده است قرار می‌دهند.

خبرنگاران با احساس مسئولیت و انگیزه دفاع از مصالح و منافع عمومی، هر روز پدیدآور اطلاعاتی هستند که ما در روزنامه‌ها آن‌ها را مطالعه می‌کنیم. اگر احساس مسئولیت در قبال منافع و مصالح جامعه را از این قشر انتظار داریم باید به ایجاد فضای آزاد فعالیت مطبوعاتی و اختیار استقلال آن‌ها نیز بیندیشیم.

کلمات کلیدی: احساس امنیت شغلی، روزنامه نگاری، شعبانعلی بهرام پور، امنیت شغلی در ایران، خبر رسانی، روزنامه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.