دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تله

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تله

کتاب تله نوشته‌ی محمدرضا کتویی زاده، راهکارهایی را به شما ارائه می‌کند تا از تمام ظرفیت‌های ذهنتان استفاده کنید و متفاوت باشید و متفاوت بیندیشید؛ با این اثر جذاب شما می‌توانید از ظرفیت‌های ادراکی مغزتان نهایت بهره را ببرید.

در بخش ابتدایی کتاب به‌طور مفصل زبان بدن را توضیح داده است که با تسلط بر آن شما خواهید توانست با چشم‌ها و قوه‌ی ادراک افکار بقیه را بخوانید و پیش‌بینی کنید. در ادامه اصول و فنون مذاکره و گفتگو به‌طور مفصل شرح داده‌ شده است. زمانی که شما با زبان بدن آشنا شده‌اید باید بتوانید رفتار و واکنش مناسب با هر کنش را ارائه دهید، کنش‌های بقیه را تحلیل کنید و بهترین انتخاب و رفتار متقابل را داشته باشید.

در ادامه کتاب تله سندرم‌های روان‌شناسی و روان‌شناختی را تک‌به‌تک بررسی می‌کند. چرا که می‌دانیم ما همیشه با افراد سالم و کامل روبرو نیستیم و گاهاً مجبوریم رفتارمان را متناسب با رفتار شخص مقابل تغییر دهیم یا اصطلاحاً خودمان را با طبیعت وفق بدهیم.

در فصل بعد تئوری‌ها و تله‌های روان‌شناسی را (مهمترین مبحث کتاب) مطالعه خواهید کرد. شاید برای اولین‌بار باشد که این موضوع به صورت یک مجموعه کامل و جامع بررسی می‌شود اگر شما به انواع تله‌های روان‌شناسی تسلط داشته باشید نه‌تنها می‌توانید به رفتار خود تسلط کامل داشته باشید و رفتار شخص مقابل را تجزیه و تحلیل و بررسی کنید، خواهید توانست بهترین بازخوردها، برداشت‌ها و رفتارهای اجرایی و واکنشی ممکن را ارائه دهید.

محمدرضا کتویی زاده در ادامه به نظریه‌های یادگیری آشنا می‌پردازد و شما روش‌های یادگیری را جهت انتقال بهتر پیام، آموزش و کنترل افراد خواهید آموخت. سپس تکنیک‌های مختلف روان‌شناسی را تک‌به‌تک بررسی می‌کند. تکنیک‌های روان‌شناسی معکوس، سندروم استکهلم، تکنیک مخوف چراغ گاز، اثر هاله‌ای و بسیاری از تکنیک‌هایی که در لحظه به لحظه‌ی زندگی در برخورد با افراد مختلف با آن مواجه می‌شویم بررسی خواهند شد.

در انتها به فصل بسیار کاربردی و شگفت‌انگیز بازجویی و ضد بازجویی با ارائه مثال‌هایی واقعی می‌رسید. شاید اسم این فصل برایتان عجیب باشد اما ما در لحظه لحظه زندگی‌ خویش دائم در حال بازجویی و پاسخ‌دادن به مواردی هستیم که بعضاً ناخواسته، در گیرودار روزمرگی با آن مواجه می‌شویم. گاهی نقش قربانی را بازی می‌کنیم و گاهی نقش بازجو. مطالب این فصل به‌هیچ‌وجه سیاسی و جانبدارانه نیست. صرفاً جنبه آموزش، یادگیری و روان‌شناختی دارد.

 مطالب کتاب تله بازگوی لحظات زندگی افرادی است که خواسته یا ناخواسته درگیر قضاوت‌ها، بدگمانی‌ها، تصمیم‌ها و رفتارهای نادرست و ناسالم اطرافیان می‌شوند. امیدواریم از خواندن آن لذت ببرید در صورت رضایت در انتشار و معرفی آن به سایر علاقمندان دریغ نکنید.

در بخشی از کتاب تله می‌خوانیم

شناسایی زبان بدن احساسی توجه به زبان بدن و تن گفت هر فرد، یکی از بهترین روش‌ها برای پی بردن به نظر و احساسات واقعی اوست بسیاری از علائم و سرنخ‌های زبان بدن به صورت ناخودآگاه ابراز می‌شوند و به همین دلیل پیام شفافی را منتقل می‌کنند.

بارزترین احساساتی که توسط بدن نشان داده می‌شوند شادی و ذوق، خشم یا ترس است. علایم شادی بسیار آشنا و قابل تشخیص هستند به همین دلیل به بررسی نشانه‌های خشم و اضطراب می‌پردازیم.

کلمات کلیدی: کتاب رایگان روانشناسی، دانلود رایگان کتاب تله، دانلود pdf کتاب تله، pdf کتاب روانشناسی، تله های روانشناسی، تله های ذهنی روانشناسی، انواع تله های روانشناسی، ظرفیت ذهن انسان، قوه ادراک، اصول و فنون مذاکره، زبان بدن، آشنایی با زبان بدن، انواع سندرم های روانشناسی، نظریه های یادگیری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.