دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرهنگ دوست داشتن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرهنگ دوست داشتن

کتاب فرهنگ دوست داشتن نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، دربردارنده‌ی مطالبی مفید و خواندنی در حوزه‌ی روانشناسی، فلسفه و دین است.

فرهنگ دوست داشتن، تلاشی کوچک برای کشف اسرار بزرگ سرزمین عشق و کوششی برای گسترش فرهنگ دوستی است. مهم‌ترین دغدغه جاهلان، تبدیل جنایت به فرهنگ عمومی بشر شده است. انسانی که در طول زندگی خود، در پی دعوا، شتاب، تقلید، مسابقه، جایزه و دریافت امتیاز است، نمی‌تواند مرکز عشق‌ورزی خود را فعال کند، و در دام نفرت‌اندوزان، از حیات معنوی، محروم خواهد شد.

بودن، خود بودن، و عشق‌ ورزیدن به تنهایی، ارزش‌مند است. بدون مبنای عشق، نمی‌توان امیدی به مفید بودن داشت. هنرمندی می‌تواند راوی رابطه لیلی و مجنون باشد؛ ولی از عشق، هیچ نداند. فراگیری هنر عشق‌ورزی، یکی از نیازهای اصلی انسان در هر جایی از دنیا و در هر حرفه‌ای به شمار می‌رود که فراگیری آن، به فراموشی سپرده شده است.

در بخشی از کتاب فرهنگ دوست داشتن می‌خوانیم:

هر کسی می‌تواند دوستان خود را کنار بگذارد. اما دوستان خوب، کنار گذاشته نمی‌شوند، کنار می‌کشند، خطر کنار کشیدن خوبان برای هر فردی، و هر نهادی وجود دارد، و باید جدی گرفته شود، نگاه داشتن خوبان در کنار خود، از دشوارترین کارهای دنیاست. بسیار دشوارتر از گم شدن در کار زیاد و حفظ کردن فرمول‌های سخت، و تحصیل در رشته‌های پراهمیت. بودن با خوبان، لطف بزرگی است که ما در حق خود می‌کنیم، و دوستی با آن‌ها لطفی بزرگ‌تر. قهر بودن، با دوست نبودن، تفاوت دارد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب روانشناسی رایگان، pdf کتاب روانشناسی، دانلود مطالب روانشناسی، مطالب دینی کوتاه، مطالب روانشناسی کوتاه، مطالب روانشناسی کوتاه و جالب، مطالب جالب روانشناسی کوتاه، مطالب کوتاه و مفید روانشناسی، مطالب کوتاه آموزنده روانشناسی، مطالب روانشناسی، مطالب دینی، دانلود pdf کتاب فرهنگ دوست داشتن، دانلود کتاب فرهنگ دوست داشتن پی دی اف، دانلود کتاب فرهنگ دوست داشتن رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.