دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هدیه‌ای به نام آرامش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هدیه‌ای به نام آرامش

کتاب هدیه‌ای به نام آرامش نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، شامل مطالبی کوتاه و آموزنده است که به ما برای رسیدن به آرامش در زندگی کمک می‌کند.

محیط زندگی، آموزش، رشد، و کار ما آرام نیست و نه تنها در اختیار آموزش آرامش قرار ندارد که مکانی برای پراکنش ناآرامی است. کودک چنان با اضطراب خو می‌گیرد که بدون آن نمی‌تواند زندگی کند. اضطراب را شیرین می‌یابد و بنابراین تلاش می‌کند طعم اضطراب را بیش‌تر حس کند. رقابت‌ها در مسابقه‌ها و جشنواره‌ها ذهن را هرچه بیش‌تر به ناآرامی عادت می‌دهد. آرامش در وجود ما وجود دارد؛ ولی ما آن را به اعماق تبعید می‌کنیم همان‌گونه که انسان‌ها آرام را به غار تنهایی‌شان می‌رانیم.

در بخشی از کتاب هدیه‌ای به نام آرامش می‌خوانیم

دوستی به کتاب فروشی رفته و کتابی چشمش را گرفته بود. دیده بود چاپ مدتی قبل است. چرا مدتی گذشته و او خبر نشده بود؟ کتاب را خریده و نشسته بود به خواندن و حاشیه زدن. بعد آن را سر قفسه گذاشته بود. دیده بود‌ای وای مدتی پیش آن را خریده و بر آن حاشیه زده است. او مدتی پیش با این کتاب سرگرم بود و اکنون نیز مدتی گذشته بود تا همه آن را بخواند و حاشیه بزند؛ ولی چیزی به یادش نیامده بود. ذهن، آدم را به آسانی فریب می‌دهد. یک شاعر می‌بیند انگار می‌خواهد یک شعر بیاید. سریع بر می‌دارد و می‌نویسد. یک غزل تر و تمیز. بعد می‌بیند این که همه‌اش از دیگری است. آن کسی که برای انتشار، شتاب می‌کند، غزل دیگری را به نام خودش منتشر می‌کند. آن که متوهم است، بعد هم که دید از دیگری است، باز قبول نمی‌کند.

کلمات کلیدی: آرامش در زندگی، رسیدن به آرامش، دست یافتن به آرامش، ذهن آرام، چگونه به آرامش برسیم، زندگی بهتر، مطالب روانشناسی، مطالب کوتاه روانشناسی، دانلود رایگان کتاب هدیه‌ای به نام آرامش، دانلود pdf کتاب هدیه‌ای به نام آرامش، آرامش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.