دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ارزش خود را بدانید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ارزش خود را بدانید

کتاب ارزش خود را بدانید اثر جول اوستین، مسئله‌ی ارزش نهادن به خود و تأثیر آن در زندگی را بررسی می‌کند.

الویت دادن به خودتان، شما را به فرد بهتری تبدیل می‌کند؛ همچنین در روابطی که در طول مسیر زندگی برقرار می‌کنید نیز بهتر می‌شوید. تصمیماتی که شما در یک فضای دوستانه می‌گیرید، بسیار مناسب‌تر از انتخاب‌هایی با حس گناه و کمبود هستند.

در بخشی از کتاب ارزش خود را بدانید می‌خوانیم:

اینکه دیگران چگونه با شما رفتار می‌کنند ارزش شما را تغییر نمی‌دهد. اینکه در مورد شما چه می‌گویند یا با شما چه کاری می‌کنند مشخص نمی‌کند که شما چه کسی هستید. اشتباهاتی که مرتکب شده‌اید از ارزش شما کم نمی‌کند. آن‌ها کارهایی هستند که صرفاً شما انجام دادید و نشان‌‌دهنده‌ی شخصیت شما نیست.
شما می‌توانید خانه بزرگتری بخرید یا ماشین بهتری داشته باشید، اما این‌ها شما را ارزشمندتر نخواهد کرد. این چیزها فقط میزان دارایی شما را افزایش می‌دهد، نه میزان ارزش درونی شما را.

کلمات کلیدی: موفقیت در زندگی، تغییر زندگی، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، آموزش خودباوری، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، رسیدن به موفقیت، رسیدن به خواسته ها، تغییر رفتار، راهنمای موفقیت، راه های موفقیت، رسیدن به خوشبختی، خودباوری، افزایش اعتماد به نفس، رسیدن به آرامش، آرامش در زندگی، تغییر خود، مثبت اندیشی، نگرش مثبت، اعتماد به نفس، Joel Osteen، خودسازی، تغییر در خود،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.