دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چراهای زندگی من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چراهای زندگی من

کتاب چراهای زندگی من به بررسی سؤالاتی می‌پردازد که به صورت روزمره برای هر فردی پیش می‌آید.

آیا تا حالا فکر کردید که چرا این گونه رفتار می‌کنید؟ پدر و مادرها! آیا تا به حال فکر کردید که چرا بچه‌هایتان این گونه هستند یا اینکه فقط گفتید این بچه چرا این طوری شد ما که این گونه تربیت نکردیم؟ در این اثر نویسنده مسائل زیادی که برای خودش اتفاق افتاده را بازگو می‌کند. این‌ها ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده یا اصلاً اتفاق نیفتاده باشد ولی می‌تواند راه گشایی برای فکرتان شود که مسائل زندگی شما را به طریقی دیگر تجزیه و تحلیل کنید.

در بخشی از کتاب چراهای زندگی من می‌خوانیم:

من می‌خواهم کار‌های جدید و جالب توجه و عالی ارائه دهم.
می‌خواهم فکرهای عالی به ذهنم خطور کند.
حالا آیا موقعی که این اتفاق می‌افتند یعنی فکر‌های عالی به ذهنم خطور می‌کند، دنبال قضایا را می‌گیرم یعنی دنبال فکرم را می‌گیرم تا به عمل برسانم؟
جواب؟؟؟
یا آنقدر روی آن فکر می‌کنم که آیا انجام دهم یا نه و آنقدر این دست و آن دست می‌کنم تا وقتش بگذرد یا کس دیگر آن را انجام دهد؟

یک مثالی می‌زنیم تا مشخص شود:
در دانشگاه یه منطقه‌های بود که بچه‌ها برای سوار شدن به اتوبوس آن‌جا می‌ایستادند و برای رفتن به آن‌جا اکثراً از وسط چمن که در آن‌جا بود می‌گذشتند.
بعد از مدتی من به ذهنم رسید که اگر این گونه پیش برود مخصوصاً موقع برف و باران، دانشجویان برای اینکه گلی نشوند دائم به سمت چمنی که له نشده پیش می‌روند پس دائم چمن بیشتری از بین می‌رود، با خودم فکر کردم اگر از اینجائی که بچه‌ها به صورت میان‌بر راه درست کردند یک راه سیمانی یا سنگی زده شود دیگر از خراب شدگی چمن جلوگیری می‌شود.

کلمات کلیدی: راه و رسم زندگی، تغییر زندگی، مهارت های زندگی، اصول موفقیت در زندگی، روانشناسی مشکلات زندگی، روانشناسی زندگی، کتاب روانشناسی در زندگی، دانلود مطالب روانشناسی، متن آموزنده درباره زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.