دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جشن بودن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جشن بودن

کتاب جشن بودن به قلم محمدرضا زادهوش، دیباچه‌ای برای ورود به دنیای آگاهی برتر و خالی شدن از تفکر زائد است.

کتاب حاضر کتابی درباره بودن است و می‌توانی با آن، خودت را جشن بگیری. تلاش برای شدن، مسابقه‌ای بی‌سرانجام است که تمام عمر بشر را می‌گیرد. با دور شدن از سردرگمی کسی شدن، می‌توانی دریابی که وضعیت اکنون تو به اندازه کافی، شاد و آرام‌بخش است. می‌توانی ماتم‌کده‌ای را که از هستی‌ات ساخته‌ای ترک گویی، و با بودن خود، جشنی به پا کنی. با کنار زدن  بیماری‌های امروز که جهان را به جایی غیر زیست تبدیل کرده است، می‌توانی گامی به سوی خود برداری؛ خودی که به خودی خود، مقدس است. با آشتی با خود، خودت را می‌پذیری، بدون این‌که هزینه‌ای کرده باشی. لازم نیست عیب‌هایت را بپوشانی، تو بدون نقص هستی.

در بخشی از کتاب جشن بودن می‌خوانیم:

برای حرکت به سوی خود و جشن گرفتن بودن خود، باید هدفی داشته باشی، و تنها هدفی مقدس است که با نام و یاد خدا و برای او باشد. دست یابی به مهارت‌هایی همچون بر آب رفتن و طی زمین و آسمان، گنج یابی، جن و جن بازی، ذهن خوانی، پیش‌گویی، پرواز، و ثروتمند شدن، در حوزه تخصص من نیست. در نهایت، تو بودنت را جشن می‌گیری. باید ببینی آن مهارت‌ها را برای چه میخواهی، برای طرح خود یا برای ترویج دین؟ اگر برای دین خدا بخواهی که خداوند هرگاه صلاح بداند به تو چنان توانایی‌هایی خواهد داد؛ ولی در نظر داشته باش که پیامبران با معجزات و پیشوایان دینی با کرامات خود، بسیاری را نتوانسته‌اند با خود همراه کنند. افرادی، دهانشان با دیدن این کارها باز خواهد ماند؛ ولی تمایلی به دین، نشان نخواهند داد.

کلمات کلیدی: آگاهی برتر، آگاهی برتر چیست، کتاب آگاهی برتر، خودآگاهی برتر، خود آگاهی یعنی چه، افکار بیهوده، چگونه فکر و خیال را از خود دور کنیم، چطور فکر خود را رها کنیم، هدف، هدف داشتن، زندگی شاد، شادی در زندگی، شاد بودن، چگونه شاد باشیم، برنامه ریزی، برنامه ریزی در زندگی، کتاب روانشناسی رایگان، دانلود کتاب روانشناسی رایگان، کتاب روانشناسی رایگان pdf، pdfکتاب روانشناسی رایگان، دانلود pdf کتاب روانشناسی رایگان، مطالب روانشناسی، مطالب روانشناسی مثبت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.