دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مذاکره برایان تریسی: 21 موضوع کلیدی درباره اسلوب مذاکره

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مذاکره برایان تریسی: 21 موضوع کلیدی درباره اسلوب مذاکره

مترجمین: صالح سپهری فر، مهدی شهبازی

انسان در طول حیات اجتماعی خود همواره نیازمند مذاکره است. تفاوت میان انسان‌ها امری طبیعی است و همین امر به نوبه خود سبب ایجاد دیدگاه‌ها و در نتیجه نیازهای مختلف و گاه متضاد در میان آن‌ها می‌گردد. از آنجایی که ثبات، لازمه شکل‌گیری و تداوم تمدن بشری است، مذاکره نیز به بخشی جدانشدنی از زندگی انسان چه در بُعد اجتماعی و چه در بُعد فردی تبدیل شده است.

با مطالعه دقیق بسیاری از مذاکرات و نیز مذاکره‌کنندگان حرفه‌ای و موفق، امروزه می‌دانیم که مذاکره یک فن است و درست همانند هر فن و شیوه دیگری دارای عناصر مشخصی است که با تمرین و ممارست می‌توان آن را آموخت و به بهترین شیوه ممکن به کار گرفت. آن چه در این کتاب می‌خوانید چکیده‌ای است از برترین و موثرترین راهبردهای مذاکره که می‌تواند شما را در انجام مذاکره در زندگی و نیز کسب‌وکار یاری رساند.

این کتاب دومین جلد از یک سری چند جلدی است که توسط برایان تریسی به رشته تحریر در آمده است. برایان تریسی در این کتاب‌ها، تجربیات و دانش حاصل از چند دهه کار و مطالعه خویش را که در گذشته در قالب چندین کتاب به صورت پراکنده بیان کرده بود، این بار به شکلی متمرکز و البته کاربردی بیان می‌دارد.

هر یک از مطالب مطرح شده در این کتاب،کاربردی است و بارها و بارها توسط مذاکره‌کنندگان حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفته و شما هم از همان لحظه یادگیری می‌توانید آن‌ها را به کار بندید.

کلمات کلیدی: Brain tracy، روانشناسی ارتباطات، آموزش مذاکره، اصول و فنون مذاکره، اصول مدیریت، توانایی های مدیریتی، استراتژی مدیریت، روش های مدیریتی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.