دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کوچک زبان بدن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کوچک زبان بدن

کتاب کوچک زبان بدن نوشته‌ی ویجایا کومار، به شما کمک می‌کند تا حرکات غیرکلامی و علایمی را که خودتان بروز می‌دهید بشناسید و حرکات و علایم ارتباطی سایر همنوعانتان را هم بفهمید.

حتماً برای شما هم جالب است که افکار اطرافیانتان را بخوانید و بدانید در درون آن‌ها چه می‌گذرد؛ زبان بدن به عنوان ابزاری قابل اعتماد و دقیق برای درک افکار و احساسات دیگران از روی رفتارشان به شما کمک می‌کند.

در بخشی از کتاب کوچک زبان بدن می‌خوانیم:

میزان پیام‌رسانی شخص از طریق زبان کلامی، بستگی به حجم حرکاتی دارد که او برای ارسال پیامش به کار می‌برد. فردی که موقعیت و قدرت دارد، می‌تواند توسط کلمات ارتباط مؤثر برقرار کند، حال آن که شخص دیگری با مهارت کم‌تر در این زمینه، برای رساندن پیامش بیشتر از حرکات استفاده می‌کند تا کلمات. با بالا رفتن سن، حرکات فرد کُندتر و با وضوح کم‌تر مشاهده می‌شود، لذا ترجمان دقیق حرکت او مشکل‌تر می‌شود.

بچه‌ها بلافاصله بعد از دروغ گفتن، با یک یا دو دست دهان‌شان را می‌پوشانند. این حرکت تا بزرگسالی فرد هم ادامه می‌یابد، با این تفاوت که سرعتش کم‌تر می‌شود. یک نوجوان هم ممکن است هنگام دروغ گفتن دست‌ها را به طرف دهان ببرد، اما به جای این که انگشت‌ها را روی دهان فشار دهد، آن‌ها را به آرامی دور دهانش می‌مالد. در بزرگسالی همین حرکت به این صورت در می‌آید که دست به دهان نزدیک می‌شود، زیر بینی قرار می‌گیرد و آهسته مالش می‌دهد.

کلمات کلیدی: رفتار شناسی زنان، آموزش زبان بدن مردان، رفتار شناسی مردان، حرکات بدن، روانشناسی رفتاری، زبان جسم، حالات صورت و بدن، شخصیت شناسی افراد از روی رفتار، رفتار شناسی چیست، شخصیت شناسی چهره، چهره شناسی با تصویر، چهره شناسی و روانشناسی، شخصیت شناسی با عکس، چهره شناسی از روی چشم، چهره شناسی به روش علمی، ارتباطات انسانی، برقراری ارتباط با دیگران، ارتباط بین اشخاص، A Little Book of body language، Vijaya Kumar، زبان بدن، تصاویر زبان بدن، آموزش زبان بدن، زبان بدن چیست، تعریف زبان بدن، رفتار شناسی، رفتار شناسی انسان، ارتباط غیر کلامی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.