دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خداحافظی با مشکلات اندام در چهار هفته

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خداحافظی با مشکلات اندام در چهار هفته

اگر به جامعه امروزی توجه کرده باشیم افراد زیادی را می بینیم که از دیسک کمر ، فتق دیسک و سیاتیک رنج می برند این دردها معمولا در افراد مسن به علت کهولت سن و تغییرات ایجاد شده در هورمونها و استخوانها چیزی معمولی به شمار می آید در حالیکه اگر  منشاء این درد ها بررسی می شد در هنگام پیری و کهولت کمتر دچاراین عارضه ها می شدند اما نکته قابل توجه اینجاست که افراد جوان هم این روزها به این دردها گرفتار هستند که علت اصلی آن زندگی ماشینی و کم تحرکی است البته دلایل دیگری نیز در بوجود آمدن آن نقش دارند که از جمله آنها می توان به عادات غلط راه رفتن، ایستادن و خوابیدن و ... اشاره نمود.

با ارائه این کتاب قصد داریم ضمن شناخت عوامل ایجاد کننده ناهنجاری ها جسمانی و عوارض ناشی از آنها، راههای تشخیص وجود ناهنجاریها و طریقه اصلاح آنرا بهمراه دو دوره نرمش های عمومی ویژه آقایان و خانهای زیر 40 سال و بالای 40 سال ارائه نماییم زیرا معتقدیم حرکات و ترینات اصلاحی همراه با ورزش اگر عمر را زیاد نکند! ولی زندگی را لذت بخش خواهد کرد.

کلمات کلیدی: آمادگی جسمانی، تمرینات ورزشی، حرکات اصلاحی، پیلاتس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.