دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قانون چاقی: چطور قفل کاهش وزنمان را باز کنیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قانون چاقی: چطور قفل کاهش وزنمان را باز کنیم

کتاب قانون چاقی: چطور قفل کاهش وزنمان را باز کنیم نوشته جیسون فانگ به شما می‌گوید تمام تصوراتی که درباره اضافه وزن و چاقی دارید غلط است و با استفاده از منابع علمی و معتبر یاری می‌کند وزنتان را بکاهید و در صورت ابتلا به دیابت علایم آن را کنترل نمایید.

کم‌خوری چرخه‌ی معیوبی است که طی آن شما هر بار کمتر از قبل غذا می‌خورید و کاهش وزنتان کمتر می‌شود. این درست است. سپس سوخت‌وساز بدنتان کم می‌شود و احساس گرسنگی‌تان افزایش می‌یابد و وزن از دست رفته را دوباره به دست می‌آورید. به همین دلیل سعی می‌کنید باز هم کمتر غذا بخورید. با این کار، بازهم کمی وزن کم می‌کنید، ولی انرژی باز هم کاهش می‌یابد و گرسنگی افزایش می‌یابد و دوباره وزن بالا می‌رود. شما بازهم سعی می‌کنید کمتر غذا بخورید. این چرخه آن‌قدر ادامه پیدا می‌کند که دست از رعایت رژیم برمی‌دارید، درحالی‌که همیشه سردتان است، احساس خستگی می‌کنید و دچار گرسنگی روانی می‌شوید و از همه بدتر اینکه وزن شما دوباره به حالت اول برمی‌گردد.

در بخشی از کتاب قانون چاقی ‌می‌خوانیم:

از آن جا که کاهش وزن باعث کاهش هزینه‌کرد انرژی در بدن می‌شود، بسیاری از افراد چاق تصور می‌کنند سوخت‌وساز کُندی دارند، اما واقعیت عکس این است. هزینه کرد انرژی در بدن افراد لاغر به‌طور میانگین 2 هزار و 404 کالری و در بدن افراد چاق 3 هزار و 244 کالری است؛ باوجود اینکه افراد چاق کمتر تحرک دارند. بدن افراد چاق سعی نمی‌کند وزن خود را بالا ببرد، بلکه سعی می‌کند با سوزاندن انرژی اضافی آن را از دست بدهد. پس چرا این افراد هنوز چاق‌اند و لاغر نمی‌شوند؟

در اینجا باز هم به اصل مهم زیستی هموستاز برمی‌گردیم. به نظر می‌رسد میزان چربی مورد نیاز در بدن هرکسی مشخص شده است. اولین بار در سال 1984 کیسی و کوربت این مسئله را مطرح کردند. سازوکار هموستاز این است که بدن به طور طبیعی دربرابر تغییرات از خود دفاع و منعطف رفتار می‌کند؛ به این ترتیب که اگر وزن بدن از حدی پایین‌تر بیاید، ساز و کارهای جبرانی فعال می‌شوند تا آن را دوباره بالا ببرند و برعکس، اگر بالا برود، سعی می‌کنند آن را دوباره پایین بیاورند.

کلمات کلیدی: کاهش وزن، بهترین روش کم کردن وزن، روش های کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، چگونه وزن خود را کاهش دهیم، روانشناسی کاهش وزن، کم کردن وزن، چاقی، درمان چاقی، پیشگیری از چاقی، تعریف چاقی، خطرات چاقی، روانشناسی چاقی، دیابت، آشنایی با بیماری دیابت، علائم بیماری دیابت، عوارض بیماری دیابت، راه های پیشگیری از دیابت، کنترل دیابت، انواع دیابت، پرهیز غذایی دیابت، پیشگیری دیابت، جلوگیری از پیشرفت دیابت، انسولین، نارسایی کلیه، پیشگیری از بیماری های کلیه، تغذیه، حداقل کالری مورد نیاز بدن، سلامت بدن، نقش تغذیه در زندگی، تمرینات ورزشی، اصول تغذیه سالم، رژیم غذایی سالم، رژیم غذایی، تناسب اندام، علم تغذیه، تکنیک های لاغری، برنامه لاغری، راهنمای تغذیه، راه های تناسب اندام، تغذیه سالم، اصول تغذیه، غذای سالم، تغذیه درمانی، کتاب قانون چاقی چطور قفل کاهش وزنمان را باز کنیم، کتاب چطور قفل کاهش وزنمان را باز کنیم، کتاب چرا چاق می شویم رمزگشایی از راز افزایش وزن، کتاب چرا چاق می شویم، دانلود کتاب قانون چاقی، Jason Fung،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.