دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مثبت اندیش باش تا کامروا باشی!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مثبت اندیش باش تا کامروا باشی!

اگر علاقمند به تغییر تفکر و داشتن نگرش مثبت هستید!

اگر خواهان زندگی دلخواه و موفقیت بی پایان هستید!

اگر به سلامتی جسم و روح و روان خود اهمیت می دهید!

این کتاب برای شما آغاز و راهنمایی مفید و کاربردی خواهد بود...

یکی از بزرگترین نعمت ها و قدرت هایی که خداوند در اختیار انسان قرار داده است تا به نحو احسن از آن استفاده نماییم ، نعمت و قدرت انتخاب است! مثلاً انتخاب بین نگرش مثبت و یا منفی! نگرشی که اگه قدرش را بدانیم و از آن درست استفاده کنیم ، ما را به بزرگترین قله های سعادت و موفقیت دنیوی و اخروی رسانده و یا برعکسش، باعث بدبختی و گرفتاریها و حسرت خواهیم شد!

انتخاب روش مثبت اندیشی در زندگی روشی هوشمندانه و عاقلانه می باشد، پس فرقی نمیکند که چه جنسیتی دارید،کاری به گذشته شما هم نداریم و یا اینکه مهم نیست هم اکنون چند ساله هستید و در چه شرایطی می باشید، چه طرز تفکری دارید و ... مهم این است  که از همین لحظه، بله، از همین لحظه، تصمیم بگیرید که با تغییر تفکر و نگرش خود نسبت به اتفاقات و اطرافیان، تبدیل به فردی موفق و مثبت اندیش بشوید، پس هم اکنون این انتخاب با شماست!

مثبت اندیشی به شما کمک می کند تا به بهترین شکل با زندگی و اتفاقات کنار بیایید و یادتان باشد برای داشتن یک زندگی مثبت، در اولین قدم باید احساسات، افکار و باورهای خود را بشناسید و آنها را مهار نمایید.یک لحظه با خود فکر کنید که تا کنون از شنیدن اخبار منفی،آهنگهای منفی و غمگین و... که همه روزه از همه جا شنیده و یا خوانده می شود و یا سر و کله زدن با افراد منفی و شاکی و یا با غرغر کردن و بهانه تراشی های مختلفتان و .... چه سودی برده اید؟ براستی اینها چه منفعتی برای شما داشته اند؟ چقدر شما را به اهداف و خواسته هایتان نزدیک کرده اند ؟ چقدر باعث پیشرفت و بزرگ شدن شما شده اند؟ چقدر برایش به شما پول داده اند؟!

پس بیایید با تبدیل شدن به فردی مثبت اندیش و مثبت نگر، زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین کرده و مسیر موفقیت خود را بیش از پیش هموار نمایید. هرگز فراموش نکنید که نگرش شما، منوط به انتخاب است، گزینه‌ای که هر روز انتخاب می‌کنید. هم اکنون تصمیم بگیرید که نگرش و طرز فکری مثبت‌تر در خود ایجاد کنید بطوری که تزلزل‌ناپذیر و همیشگی باشد. 

قطعاً تاکنون با کتابها و مقالات بی شماری درباره مثبت اندیشی و اثرات آن مواجه شده اید که در اکثر موارد مطالب همگی یکسان و مشابه می باشد، اکنون در این کتاب برای شما مفیدترین و کاربردی ترین مطالب را در این زمینه گردآوری نموده ام و مطمئن هستم با خواندن و بکارگیری مطالب این کتاب به فردی مثبت اندیش تبدیل شده و معجزات و اثرات آن را در زندگی تان شاهد خواهید بود.

فقط ذکر این نکته الزامی است که، صرفاً خواندن این کتاب کافی نمی باشد، بلکه باید با تصمیمی قاطع و اراده ای پولادین ، تمام نکات این کتاب را رعایت و در زندگی اجرا نمود تا شاهد اثرات آن باشید.

یادتان باشد، اگر افکارمان را کنترل کنیم، زندگی‌مان متحول می‌شود!

کلمات کلیدی: مثبت اندیشی، موفقیت شخصی، تغییر زندگی، روش مثبت اندیشی، موفقیت در زندگی، دانلود کتاب موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.