دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی خرید مغازه دویست میلیونی با درآمد سه میلیون در ماه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی خرید مغازه دویست میلیونی با درآمد سه میلیون در ماه

سید محمد علوی در کتاب صوتی خرید مغازه دویست میلیونی با درآمد سه میلیون در ماه، به این مسأله می‌پردازد که برای سرمایه‌گذاری حتماً هم نیاز نیست با عدد و رقم‌های بالا شروع کنید.

طبیعتاً اگر پول فراوانی داشته باشید خیلی سریع‌تر می‌توانید به خواسته‌تان که در این اثر خرید مغازه و ملک است برسید، اما اگر درآمد بالایی ندارید بدین معنی نیست که باید از آمال و آرزوهایتان دست بکشید. در این کتاب صوتی که کافیست شانزده دقیقه برای شنیدن آن وقت بگذارید توضیح داده می‌شود که چگونه باید از درآمدی که دارید به ملک مورد نظرتان برسید. 

در این اثر به شما آموزش داده می‌شود که چگونه باید هر ماه مبلغی را پس‌انداز کنید و چه برنامه‌ای برای آن داشته باشید تا تورم باعث کاهش ارزش پول‌تان نشود. خرید ملک به برنامه‌ریزی هدفمند نیاز دارد، یعنی اگر شما می‌خواهید ملک، مغازه و ... بخرید حداقل باید از چند ماه قبل برنامه‌ریزی برای خرید را شروع کنید تا بتوانید در موعد مقرر به هدف‌تان برسید. 

همچنین توضیح داده می‌شود که فضای خرید در یک روستا با یک بخش، با یک شهرستان کوچک، با یک شهر کوچک، با یک مرکر استان و با شهر تهران کاملاً متفاوت است و خلاصه اینکه شرایط خرید در هر نقطه‌ای از کشور ایران با نقطه‌ی دیگر فرق دارد.

کلمات کلیدی: پولدار شدن، ثروتمند شدن، پس انداز چیست، بهترین راه پس انداز ماهانه، راز پس انداز، کنترل هزینه ها، بهترین کتابهای سرمایه گذاری، دانلود کتاب سرمایه گذاری، کتاب بازارهای مالی و سرمایه، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، دانلود کتاب صوتی سرمایه گذاری، دانلود کتاب صوتی اقتصادی، بهترین سرمایه گذاری در زمان تحریم، بهترین سرمایه گذاری در شرایط تحریم، کتاب سرمایه گذاری در املاک، روشهای سرمایه گذاری در املاک، زمین مناسب برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاری با پول کم، رسیدن به ثروت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.