دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی فاصله

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی فاصله

کتاب صوتی فاصله نوشته ریموند کارور از فوق‌العاده‌ترین داستان‌های مجموعه فاصله و داستان‌های دیگر است. این داستان روایت‌گر زندگی مردی است که برای دخترش که حالا بزرگ شده و برای کریسمس به دیدن‌اش آمده از خاطرات خودش و همسرش می‌گوید.

جالب است که هیچ‌وقت اسم خودش را به زبان نمی‌آورد و خودش را پسره و همسرش را که حالا دیگر نیست، دختره صدا می‌کند. او تکه‌ی کوتاهی از خاطرات‌اش را تعریف می‌کند. وقتی بسیار جوان بودند و بسیار عاشقِ هم و تازه بچه ای به دنیا آورده بودند. پسر عاشق شکار کردن غاز است. کارور با استادی تمام غاز را تبدیل به نشانه‌ای داستانی می‌کند و از طریقِ آن، داستان را پیش می‌برد.

غازها حیواناتی هستند که وقتی جفت شوند، هیچ‌وقت همدیگر را ترک نمی‌کنند و اگر یکی از آن‌ها مرد، غازِ دیگر تا آخر عمر تنها زندگی می‌کند و دیگر جفت‌گیری نمی‌کند. دختر از پسر می‌پرسد تو که غاز شکار می‌کنی ممکن است که باعث مرگ یکی از جفت‌ها شوی، پسر اهمیتی نمی‌دهد و می‌گوید در شکار نباید به این مسائل فکر کرد.

در پایان داستان راوی که همان پسر است سال‌هاست که تنها مانده و تنها زندگی می‌کند. او با چشمانی اشکبار به یادِ گذشته‌های شیرین‌شان می‌افتد و هیچ‌وقت به دخترش نمی‌گوید که چه اتفاقی برای همسرش افتاد. آیا زن مرد؟ یا او را ترک کرد؟… شاید مرد تاوان کشتنِ جفتِ آن غازهای تنها و وفادار را می‌دهد. خودِ او حالا تبدیل به یکی از آن‌ها شده است.

ریموند کارور (Raymond Clevie Carver‎)، نویسنده‌ی داستان‌های کوتاه و شاعر آمریکایی بود. او یکی از نویسندگان مطرح قرن بیستم و هم‌چنین یکی از کسانی شمرده می‌شود که موجب تجدید حیات داستان کوتاه در دههٔ ۱۹۸۰ شده‌اند.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه فاصله، کتاب گویا فاصله، داستان کوتاه صوتی فاصله، دانلود داستان کوتاه صوتی، کتاب صوتی فاصله، دانلود کتاب صوتی فاصله، دانلود کتاب صوتی، داستان کوتاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.