دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه فریب می‌خوریم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه فریب می‌خوریم؟

کتاب چگونه فریب می‌خوریم؟ نوشته‌ی محمد وفایی، برای اولین بار 10 راز فروشنده‌ها را افشا می‌کند.

تا به‌ حال چند بار کالایی را خریده‌اید و بعد از خرید آن پشیمان شده‌اید؟ چند بار پیش آمده که با خود فکر کرده‌اید که واقعاً چرا من چنین چیزی را خریدم؟ در این کتاب قرار است با ترفندهایی آشنا شوید که معمولاً علیه شما استفاده می‌شوند و باعث تصمیم‌گیری اشتباه‌تان می‌شوند. 

در بخشی از کتاب چگونه فریب می‌خوریم؟ می‌خوانیم:

در فروشگاه لوازم خانگی به دنبال خریدن یک وسیله هستید. یک اتو، یک جارو شارژی یا هر چیز دیگر. یک نمونه توجه شما را به خود جلب می‌کند. قیمت آن هم بد نیست. از فروشنده درباره مشخصات آن سؤال می‌کنید. با توضیحات او قانع می‌شوید که همان چیزی است که به دنبال آن هستید. قیمت آن هم تقریباً در رنج قمیتی است که شما می‌خواهید. اما تصمیم می‌گیرید کمی بیشتر بررسی کنید و سایر مدل‌ها را هم ببینید و مقایسه کنید.

حالا فرض کنیم که فروشنده در پایان توضیحات خود بگوید: البته متأسفانه این مدل را تمام کرده‌ایم و فعلاً موجود نداریم. خب احتمالاً شما ابراز تأسف می‌کنید. اما این آخرین جمله فروشنده نیست. او به عنوان آخرین جمله خود یک سؤال می‌پرسد: ممکن است یک عدد دیگر در انبار داشته باشیم. می‌خواهید بررسی کنم؟ آیا در صورت موجود بودن شما آن را می‌خواهید؟ چون فرآیند بررسی انبار کمی سخت است؟

به پاسخ خود در این لحظه فکر کنید. اکثریت افراد پاسخ مثبت می‌دهند. چون به صورت ناخودآگاه از نظر آن‌ها چیزی که کم است ارزشمندتر است. حالا این را با زمانی مقایسه کنید که شما می‌دیدید تعداد زیادی از این محصول موجود است و حتی احتمالاً اگر یک ماه دیگر هم مراجعه کنید این محصول تمام نشده است.
آیا تصمیم گیری شما برای خرید در این دو مورد یکسان است. قطعاً خیر.

کلمات کلیدی: جادوی جذب مشتری، رضایت مشتری، جملات مشتری پسند، تجربه مشتری، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر، شگردهای فروش بیشتر، راز فروش بالا، تکنیک های فروشندگی، تکنیک های فروش pdf، جمله ای برای جذب مشتری، جملات جادویی برای جذب مشتری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.