دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب CRM چیست؛ آشنایی با اهمیت و کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و‌ کارها

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب CRM چیست؛ آشنایی با اهمیت و کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و‌ کارها

کتاب CRM چیست؛ آشنایی با اهمیت و کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و‌ کارها نوشته‌ی مهران منصوری فر، به تحلیل اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین سیستم CRM و انواع و قابلیت‌های آن می‌پردازد.

در بخشی از کتاب CRM چیست؛ آشنایی با اهمیت و کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و‌ کارها می‌خوانیم:

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟
همان‌طور که در آغاز این مطلب ذکر شد، CRM شکل کوتاه شده عبارت انگلیسی Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. به طور کلی، CRM یک استراتژی سازمانی است که برای مدیریت روابط و تعاملات شرکت با مشتریان بالقوه و بالفعل طراحی و تنظیم می‌شود.

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM یک اصل کلی بسیار ساده دارد: «اولویت با مشتری است». این اصل کلی تقریباً همان شعار قدیمی فروشندگان ایرانی است که قبلاً در فروشگاه‌های مختلف شاهد آن بودیم: «همیشه حق با مشتری است.» 
هنگامی‌که برای مشتری اولویت قائل می‌شوید و به هر تعاملی از زاویه دید وی نگاه می‌کنید، نتیجه کارتان چیزی به جز فراهم آوردن تجربه‌های بهتر برای وی نخواهد بود که این به نوبه خود باعث افزایش اعتماد او به شرکت شما خواهد شد.

کلمات کلیدی: مشتری مداری، تجربه مشتری، تعریف تجربه مشتری، مفهوم تجربه مشتری، مدیریت تجربه مشتری چیست، بهبود تجربه مشتری، مدیریت تجربه مشتری، روش های مشتری مداری، ارتباط با مشتری، رفتار مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مشتری مداری، خدمت رسانی به مشتری، بهبود خدمات مشتری، تعریف رضایت مشتری، اهمیت رضایت مشتری، مشتری شناسی چیست، Customer relationship management، CRM،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.