دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برنامه بازاریابی برای آموزشگاه و موسسات آموزشی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برنامه بازاریابی برای آموزشگاه و موسسات آموزشی

مجتبی عرب زاده در کتاب برنامه بازاریابی برای آموزشگاه و موسسات آموزشی، مسیر‌های جدیدی را به مدیران کلیه آموزشگاه‌ها در زمینه بازاریابی نشان می‌دهد.

اصلی‌ترین نکته در بازاریابی این است که ابتدا باید مسائل را از دید مشتری ببینیم تا بتوانیم برنامه‌ای تدوین کنیم تا مطابق با نیاز مشتریانمان باشد. در مورد آموزشگاه و موسسات آموزشی باید این حقیقت را پذیرفت که با یک بازار پر رقیب رو به رو هستیم اما راه برای متمایز بودن در این بازار به خوبی گسترده است چرا که اکثرا کیلومترها با ادعا‌های تبلیغاتی خود فاصله دارند. در هزاره جدید شما به عنوان یک مدیر باید به دنبال ایجاد بازارهای جدید باشید و کانال‌های بزرگتری را با همکاری‌های مشترک ایجاد نمائید. 

متمایز و پیشتاز بودن همواره مترادف با هزینه کرد بالا و داشتن آخرین امکانات نیست هرچند تجهیزات سخت افزاری و جذب مربیان آموزش دیده و دارای قدرت جذب و بیان بالا یکی از ستون‌های اصلی این موضوع می‌باشد اما همه چیز نیست و در کنار آن‌ها باید به دنبال مسیرهای جدید و کار اصولی‌تر بود. 

شما در مطالعه این کتاب با کانال‌های مشتری‌یابی آشنا می‌شوید اما اینکه کدام کانال مطابق با نیاز شما می‌باشد به شرایط بومی و فرهنگی مکان شما و هدف گذاری‌ها و پتانسیل‌های داخلی مجموعه تحت مدیریت شما ارتباط مستقیم خواهد داشت لذا پیشنهاد می‌شود این کانال‌ها را اولویت بندی کرده و برای دستیابی به آن‌ها برنامه ریزی نمائید. 

مطمئناً یک کانال نخواهد توانست تمامی نیاز‌های شما را تامین نماید و شما باید مجموعه‌ای از کانال‌ها را انتخاب و برنامه‌ریزی نمائید اما از آن جا که در آموزشگاه‌ها نیرو‌های کار ارزان و عموماً فاقد تخصص در کادر اداری مشغول به کار هستند توصیه می‌گردد یک نیروی مستعد برای پیگیری این امور جذب و آموزش دهید و حضور این نیرو را در مجموعه خود هزینه نبینید بلکه آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای پیگیری، حفظ و ارتقای مستمر کانال‌های انتخابی خود و رسیدن به اهداف به حساب آورید.

در بخشی از کتاب برنامه بازاریابی برای آموزشگاه و موسسات آموزشی می‌خوانیم:

یکی از روش‌های مرسوم در موسسات این است که حضور در اولین جلسه یک دوره را برای مخاطبان رایگان در نظر می‌گیرند اما پیشنهاد می‌شود به جای این موضوع یک کارگاه فشرده یک جلسه یا نهایتا دو جلسه‌ای رایگان درباره آن دوره برگزار نمائید تا مخاطب نه تنها با استاد، سبک آموزشی، مفاهیم و مهارت‌هایی که آموزش داده می‌شوند، امکانات موسسه و... آشنا شود بلکه به صورت ویژه هدف برگذاری، علاقه مند سازی وی برای ادامه مسیر آموزشی در آن رشته باشد.

در مورد آداب برگزاری ورکشاپ‌ها مطلب فراوان است که نیاز به بررسی برای موسسه شما خواهد داشت اما این ابزار را فراموش نکنید و دو سویه از آن استفاده نمائید. ابتدا برای ایجاد دوره‌های جذاب و کوتاه مدت به روش اجرایی و سپس برای آشنایی و علاقه مند سازی مخاطبانتان.

کلمات کلیدی: بازاریابی و فروش، راه های بازاریابی، بازاریابی، روش های مشتری مداری، روش های جدید بازاریابی، روش های کسب درآمد، مدیریت فروش و بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مشتری مداری، جذب مشتری، کسب درآمد، موفقیت در کسب و کار، استراتژی بازاریابی، انواع استراتژی های فروش، موفقیت شغلی، موفقیت در فروش، مفاهیم بازاریابی، دانلود کتاب بازاریابی، راه های مشتری مداری، افزایش فروش، مشتری مداری، ارتباط با مشتری، مباحث بازاریابی pdf، بازاریابی چیست pdf، بازاریابی pdf، دانلود کتاب مباحث بازاریابی pdf، دانلود رایگان کتاب مباحث بازاریابی، جذب دانش آموز برای آموزشگاه، روش های بازاریابی موسسات آموزشی، B2C، اصول بازاریابی، روش های بازاریابی، شیوه های جدید جذب مشتری، روش های فروش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.