دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای پزشکی گیاهخواران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای پزشکی گیاهخواران

کتاب راهنمای پزشکی گیاهخواران در واقع تألیفی است از مقالات دکتر زرین آذر (پزشک خام گیاهخوار ایرانی و متخصص برجسته تغذیه در آمریکا) و هم چنین شامل پرسش و پاسخ‌هایی است که در مورد درمان بیماری‌های مختلف (بیماری‌های گوارشی، دیابت، سرطان و غیره) با گیاهخواری مطرح شده. تمام مطالب این کتاب بدون هیچ گونه تغییری از وب سایت رسمی ایشان جمع آوری شده. خواندن این کتاب به همه عزیزان چه گیاهخوار و چه غیر گیاهخوار توصیه می‌شود.

کلمات کلیدی: گیاهخواری، راهنمای گیاهخواری، گیاهخواری، مزایای گیاهخواری، خام خواری، علم تغذیه، غذای طبیعی، تغذیه با مواد خام گیاهی، غذاهای گیاهخواری، غذا با سبزیجات، گیاهخوار، رژیم گیاه، آشپزی بدون گوشت، تغذیه وگن، وگنیسم، رژیم خام گیاهخواری pdf، دانلود کتاب رژیم گیاهخواری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.