دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قوانین خوردن: راهنمای تغذیه ی سالم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قوانین خوردن: راهنمای تغذیه ی سالم

مایکل پولان، نویسنده ی پنج کتاب از جمله کتابِ « دفاع از خوراکی های واقعی» پرفروش ترین کتابِ سالِ نیویورک تایمز و همین طور کتاب« معضل جانور همه چیز خوار» یکی از ده کتاب برتر سال از نگاه نیویورک تایمز و واشینگتن پست است. هر دوی این کتاب ها برنده ی جایزه ی جیمز بیرد شده اند. کتاب حاضر نیز پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز در سال 2009 بوده است. مایکل پولان علاوه بر همکاری درازمدت با مجله ی نیویورک تامیز، همچنین پروفسورِ رشته ی ژورنالیسم در دانشگاهِ کالیفرنیا در برکلی است. با توجه به اینکه کشور ما به ویژه طی دو دهه ی اخیر در معرضِ هجومِ گسترده ی فرهنگِ تغذیه به سبکِ آمریکایی، جریان های سوداندیشانه ی شبه علمی در حوزه های پزشکی و تغذیه، موادِ غذایی فرآوری شده و هله هوله های صنعتی، نسخه های کمیت محورِ کشاورزی و دامداریِ صنعتی، و فروشگاه ها و هایپرمارکت های سودمحور قرار گرفته است بسیار ضروری به نظر می رسد که با مطرح نمودنِ آثارِ انتقادیِ موجود در این زمینه، زنگِ خطر را به صدا درآوریم. تعجبی ندارد که بخشی از رساترین فریادهای انتقادی در این باب، از درونِ همان جوامعی به گوش برسد که تولیدکننده و صادرکننده ی دست اولِ این الگوهای ناسالم هستند و از این رو بیش از همه با پیامدهای اسف بارِ آن درگیر بوده و هستند. بهره گیری از این جریان های انتقادی، برای جامعه ی ما که تنها چند گام با وضعیتِ اسفناکِ این جوامع فاصله دارد در این مقطع حیاتی به نظر می رسد. کتابِ حاضر با چنین هدفی به فارسی برگردانده شده است.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب سلامتی، تغذیه سالم، اصول تغذیه، غذا با سبزیجات، رژیم غذایی، غذاهای صنعتی، خوراکی های واقعی، الگوهای غذایی، راهنمای تغذیه ی سالم،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.