دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم

کتاب می‌خواهی سالم شوی؟ قابلمه را فراموش کن! - جلد دوم به قلم سید ماشاء الله فرخنده، با دقتی ریزبینانه شیوه‌ی درست خام‌خواری برای افراد با بیماری‌های مختلف را بررسی می‌کند.

وقتی شما این کتاب را مطالعه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که مطابق رهنمودهای آن از خوردن غذاهای پخته بپرهیزید و فقط با مواد خام غذا درست کنید، بعد از مدتی که از ماه عسل با مواد خام می‌گذرد، یک سری مشکلات پدید می‌آیند که برخی فکر می‌کنند به دلیل خوردن مواد خامی به وجود آمده که طبق تجویز این کتاب آن‌ها را مصرف کرده‌اند. اما این کتاب به شما می‌گوید درست است که انسان موجودی میوه‌خوار به شمار می‌رود، اما همه افراد نمی‌توانند از تمام‌ میوه‌ها تغذیه کنند.

کلمات کلیدی: تغذیه، غذاهای گیاهخواری، در رژیم گیاهخواری چه بخوریم، غذای گیاهخواران چیست، غذاهای خام گیاهخواری، خام گیاهخواری، رژیم غذایی خام گیاهی، رژیم خام گیاه خواری، رژیم گیاهی، گیاه درمانی، تغذیه سالم، رژیم غذایی گیاهی، برنامه غذایی گیاهخواری، خام گیاه خواران چه میخورند، طرز تهیه نان برای خام گیاهخواران، غذای مناسب برای دیابتی ها،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.