دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه به مطالعه علاقه مند شوم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه به مطالعه علاقه مند شوم؟

کتاب چگونه به مطالعه علاقه مند شوم؟ نوشته‌ی فاطمه قمری مجموعه‌ای از نکات کلیدی برای علاقه‌مند شدن به مطالعه را شرح می‌دهد.

وقتی دوستی یا دانشجویی به من می‌گوید: من مطالعه نمی‌کنم، به مطالعه علاقه ندارم یا از مطالعه لذت نمی‌برم، واقعا برایش متاسف می‌شوم؛ چون او، از یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی بی‌بهره است. علت نوشت این کتاب هم دقیقا همین است. راهکارهای ساده و عملی که کمک می‌کند، شما به مطالعه علاقه‌مند شوید. چون به نظر من اول باید به مطالعه علاقه‌مند شد و بعد دروازه‌های موفقیت و کامیابی به شکل خودکار به زندگی شما باز می‌شود. من با مطالعه کتاب‌های داستانی و رمان به مطالعه علاقه‌مند شدم، شاید برای شما این گونه نباشد. نکاتی که در این کتاب می‌خوانید در مورد کتاب‌های داستانی قطعا و در مورد کتاب‌های غیرداستانی احتمالا مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب چگونه به مطالعه علاقه مند شوم می‌خوانیم:

اگر تازه شروع به مطالعه کرده‌اید و اطلاع چندانی در مورد نویسندگان و کتاب‌ها ندارید به شما پیشنهاد می‌کنم، کتاب‌هایی که خیلی معروف هستند را بخوانید. آثار نویسندگان معروف را بخوانید. کتاب‌هایی که اکنون در بورس هستند یا بیشترین فروش را دارند الزاما بهترین‌ها یا جذاب‌ترین‌ها نیستند، بلکه مد شده‌اند و پس از گذشت چند سال از مد می‌افتند. اما کتاب‌هایی که سال‌ها از نوشته‌شدنشان گذشته و نقدها و نظرات خوبی را دریافت کرده‌اند، معمولا هم ارزش هنری و هم ارزش فرهنگی و هم ارزش سرگرمی بالایی دارند. از یاد نبریم که مطالعه با هدف لذت به هرحال یک سرگرمی است.

برای آشنا شدن با یک نویسنده یا پیدا کردن کتاب و آشنا شدن با درون‌مایه‌های آن و انتخاب کتاب دلخواه‌تان از اینترنت استفاده کنید. معمولا لیست‌هایی با عنوان صد رمانی که باید بخوانیم یا ۱۰۰۰ کتابی که باید خواند و خلاصه‌ای از داستان کتاب‌ها در اینترنت موجود است و می‌تواند به شما در انتخاب کردن کتاب کمک کند. کتاب‌های کمیاب را هم که در کتابخانه‌ها پیدا نمی‌شوند، می‌توانید از طریق خرید اینترنتی تهیه کنید. حتی کتاب‌هایی که تیراژ ۱۰۰۰ تایی دارند در اینترنت یافت می‌شوند.

کلمات کلیدی: کتابخوانی، خواندن کتاب، مطالعه، کتاب خوانی، مطالعه کردن، اهمیت کتابخوانی، فواید کتابخوانی، معرفی کتاب برای شروع کتابخوانی، برای مطالعه از چه کتابی شروع کنیم، با چه کتابی شروع کنیم، راه های افزایش علاقه به مطالعه، چگونه کتاب خوان شویم، چگونه به کتاب خواندن علاقه مند شویم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.