دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 11 دمنوش مفید در بدن انسان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 11 دمنوش مفید در بدن انسان

کتاب 11 دمنوش مفید در بدن انسان، به بررسی خواص و کاربرد دمنوش‌های اسطوخودوس، آویشن، بادرنجبویه، بهار نارنج، بیدمشک، خارخاسک، خارشتر، رازیانه، زیره و شنبلیله می‌پردازد. اخیراً دمنوش‌های گیاهی و میوه‌ای مورد استقبال و مصرف برخی خانواده‌ها قرار گرفته است. البته این استقبال دلایل مختلفی دارد؛ عده‌ای برای نفع درمانی از این دمنوش‌ها استفاده می‌کنند.

در بخشی از کتاب 11 دمنوش مفید در بدن انسان می‌خوانیم:

عرق بهار نارنج بر روی سیستم عصبی تاثیر مثبت داشته و خاصیت آرام‌بخش دارد و همچنین اضطراب را از بین می‌برد. عرق بهار نارنج آرامش بخش و ضد هیجانات دستگاه عصبی است سردردهای عصبی و همچنین میگرنی را کاهش می‌دهد.
عرق بهارنارنج برای رفع ضعف اعصاب مفید و نشاط آور است. افرادی که مشکل اختلال خواب دارند، می‌توانند پیش از خواب، آن را مصرف کنند.
این دمنوش استرس را برطرف می‌کند و مصرف آن باعث آرامش می‌شود. به سبب آرامش بخشی و تسکین دهندگی باعث تنظیم ساعات خواب می‌شود و کیفیت خواب را بهبود می‌بخشد.

کلمات کلیدی: دمنوش های گیاهی pdf، انواع دمنوش pdf، دمنوش، گیاه درمانی، انواع دمنوش های ایرانی، درمان گیاهی، شناخت گیاهان دارویی، تشخیص انواع مزاج، طب گیاهی، خواص گیاهان، راهنمای گیاه درمانی، دمنوش خوشمزه، دمنوش آرامش اعصاب، انواع دمنوش ترکیبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.