دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نقشه سفر مشتری، نحوه طراحی و کاربرد آن در کسب و‌ کارها

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نقشه سفر مشتری، نحوه طراحی و کاربرد آن در کسب و‌ کارها

کتاب نقشه سفر مشتری، نحوه طراحی و کاربرد آن در کسب و‌ کارها نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی یکی از مؤثرترین ابزارها برای درک بهتر مشتری می‌پردازد.

امروزه تجربه‌‌ی مشتری در تعامل با برند و فرآیند خرید مهم‌ترین عامل در به سرانجام رسیدن فرآیند فروش به شمار می‌رود.
روش و فرآیند خرید مردم در دنیای مدرن امروز، تغییرات فراوانی داشته است. این تغییرات به نوبه‌ی خود باعث شده که نتوانید راه آسانی را برای درک فرآیند تجربه‌ی مشتری بیابید.

در بخشی از کتاب نقشه سفر مشتری، نحوه طراحی و کاربرد آن در کسب و‌ کارها می‌خوانیم:

نقشه سفر مشتری چیست؟
همان‌طور که از عنوان و نام آن بر می‌آید، «نقشه سفر مشتری» یک نمودار نقشه مانند و خلاصه از فرآیند تجربه مشتری است که می‌تواند شکل‌ها و قالب‌های مختلفی به خود بگیرد؛ از طرح‌های ساده گرفته تا نمودار و اینفوگرافیک. این نقشه‌ها در پیدا و مستند کردن همه مکان‌ها و نقاط تماس (touchpoint به معنی موقعیت‌هایی که در آن‌ها مخاطب با برند تعامل می‌کند) آنلاین و آفلاینی که مشتری به هر نحوی از طریق آن‌ها با برند تماس پیدا می‌کند به ما کمک می‌کنند و باز به ما کمک می‌کنند تا از دید مشتری به برند، محصول و فرآیندهای موجود نگاه کنیم تا بتوانیم روند حرکت آن‌ها در قیف فروش را تجسم کنیم و ایرادهای احتمالی را برطرف و موارد مثبت را تقویت نماییم.

کلمات کلیدی: مشتری مداری، تجربه مشتری، تعریف تجربه مشتری، مفهوم تجربه مشتری، مدیریت تجربه مشتری چیست، بهبود تجربه مشتری، مدیریت تجربه مشتری، روش های مشتری مداری، ارتباط با مشتری، رفتار مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مشتری مداری، خدمت رسانی به مشتری، بهبود خدمات مشتری، تعریف رضایت مشتری، اهمیت رضایت مشتری، مشتری شناسی چیست، کتاب مشتری مداری pdf، مشتری کیست pdf، اصول مشتری مداری pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.