دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه در شرایط رکود و بحران اقتصادی فروش بیشتری داشته باشیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه در شرایط رکود و بحران اقتصادی فروش بیشتری داشته باشیم؟

کتاب چگونه در شرایط رکود و بحران اقتصادی فروش بیشتری داشته باشیم؟ نوشته‌ی محمدرضا طائی مواردی از قبیل "اعتماد‌سازی، عمل به وعده‌ها و قول‌هایی که می‌دهید"، "مشتریان به دنبال مزیت‌ها هستند"، "تشخیص و تقدیر از فروشندگان" و "ایجاد رابطه دوستانه با مشتریان محتاط" را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب چگونه در شرایط رکود و بحران اقتصادی فروش بیشتری داشته باشیم؟ می‌خوانیم:

راه‌های مقابله با ناامیدی

برای مقابله با ناامیدی لازم است به زمان‌های بد زندگی فکر نکنیم، درباره احساسات خود صحبت کنیم و یا آن‌ها را یادداشت کنیم، خود را از شرایط سخت دور سازیم، به خود یادآوری کنیم که «ما تنها نیستیم»، نتیجه را قبول و با قوای بیشتر آن‌را حمایت کنیم.

مثال‌های دیگری که در اینجا خدمت شما نام می‌برم و می‌توانید داستان زندگی انسان‌ها و کشورها را هر کدام را در اینترنت سرچ کنید و مطالعه کنید یک نمونه بسیار عالی کشور ژاپن بود که پس از بمباران و جنگ تقریبا همه فکر می‌کردند که آن‌ها کاملا نابود خواهند شد اما آن کشور حتی بدون داشتن منابع نفت، گاز، معدن و.. امروز یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان است؛ که به چه سختی‌ها و مشکلاتی توانسته‌اند فرد موفق و تأثیر‌گذاری شوند.

حتما به خدا و معجزه او ایمان داشته باشید، حتما لیستی برای خودتان از کارهایی که باعث می‌شود شما انرژی بیشتری داشته باشید و به نوعی با انجام آن‌ها حس بهتری پیدا می‌کنید داشته باشید به عنوان مثال در لیست انگیزشی من این موارد: شکر گذاری خداوند، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه، خودن غذای مورد علاقه، یک سفر کوتاه دو یا سه روزه، تماس تلفنی با یک فرد مورد علاقه ما و بسیاری موارد دیگر...

کلمات کلیدی: مدیریت فروش، روانشناسی فروش حرفه ای، فروش حرفه ای، تکنیکهای فروش، روش های فروش کالا، شگردهای فروش بیشتر، راهکارهای فروش موفق، روش های نوین فروش، راهکارهایی برای فروش بیشتر، ایده های فروش، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر، فروش بهتر، روانشناسی فروش pdf، روانشناسی فروش، روانشناسی فروشندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.