دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF زیست شناسی و آزمایشگاه 1

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی زیست شناسی و آزمایشگاه 1

نویسندگان: محمد کرام الدینی-على حائرى روحانى-وحید نیکنام-سید على آل محمد

سال دوم آموزش متوسطه نظری (-رشته ی علوم تجربی)

زیست شناسى در دنیاى امروز بیشتر به این دلیل مشهور شده است که زیست شناسان امروزى در پیشبرد فناورى و علوم  پزشکى دارویى و غذایى نىز سهم عمده اى دارند. در نتیجه بسیارى از کشفیات زیست شناسان، در زندگى روزمرهٔ ما کاربرد دارد.
مثلاً یکى از جدیدترىن کاربردهاى دانش زیست شناسى، فناورى انتقال ژن از جاندارى به جاندار دیگر و به وجود آوردن جاندارانى جدىد است. ژنتیک مولکولى پایه هاى این فناورى نوین را تشکیل مى دهد. امروزه پژوهشگران از این فناورى که مهندسى ژنتیک نىز نامیده مى شود، در کشاورزى و دامپرورى، براى تولید داروهاى جدید، درمان بعضى بیمارى هاى ارثى، بهبود گیاهان و جانوران، استفاده مى کنند.

این کتاب نخستىن کتاب از مجموعهٔ کتاب هاى زیست شناسى دوره دبیرستان، ویژه دانش آموزان رشتهٔ علوم تجربى است. در این کتاب ها نیز، مانند کتاب علوم زیستى و بهداشت که سال اول خواندید، سعى شده است در کنار مطالب علمى، فعالیت هایى براى شما در نظر گرفته شود. این فعالیت ها براى افزایش درک شما از زیست شناسى و ارتقاى توانایى شما در حل مسایل زىستى طراحى شده اند. معلم تان به شما کمک خواهد کرد تا اىن فعالىت ها را انجام دهىد. به ىاد داشته باشىد که زىست شناسى، علمى تجربى است و فقط با حفظ کردن مطالب آن، بدون داشتن مهارت لازم در زمىنهٔ اندىشىدن و پژوهش در دنىاى پىرامون، نمى توان سهم شاىسته اى در پىشبرد آن برعهده گرفت.

کلمات کلیدی: کتاب زیست دبیرستان، زیست شناسی سال دوم تجربی، کتاب درسی رشته ی علوم تجربی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.