دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خونریزی مغزی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خونریزی مغزی

کتاب خونریزی مغزی داستان کوتاهی به قلم محدثه فارسی، درباره‌ی زنی است که ادعا ‌می‌کند همسر و فرزندش را از او گرفته‌اند. رازی در زندگی او پنهان است! آیا حرف‌هایش صحت دارد یا خیر؟ هیچ‌کس ‌نمی‌داند ولی نه! یک نفر ‌می‌داند! فردی که زن با تمام سعی ‌می‌خواهد او اعتراف کند. آیا موفق ‌خواهد شد؟

در بخشی از کتاب خونریزی مغزی می‌خوانیم:

بعد از پشت میز بلند شد. بعد از رفتن او، پدر و مادرش لبخند رضایتی زدند و آن‌ها هم بلند شدند و محوطه را ترک کردند، خدمتکار با تعجب به حرف‌های ماحی فکر کرد، چرا حماقت می‌کند؟ سرش را تکان داد و به سرعت مشغول جمع کردن میز شد، باید با ماحی صحبت کند، عذاب وجدان داشت!

بعد از جمع کردن ظرف‌ها به سمت اتاق ماحی رفت. دستانش را در هم گره زد و آب دهانش را برای بار هزارم قورت داد، بالاخره خود را راضی کرد و دستانش را باز کرد و تقه‌ای بر در زد، بعد از چند لحظه در باز شد و چهره‌ی زیبای ماحی نمایان شد.
ماحی به صورت خدمتکار لبخندی زد و گفت:
- مشکلی پیش آمده شکوه خانم؟
خدمتکار لبخندی از روی استرس زد و گفت:
- باید با هم صحبت کنیم خانم!
ماحی اما خسته بود، با درماندگی لبخند شرمگینی زد و گفت:
- می‌شود بگذاری برای بعد؟ می‌خواهم بخوابم... واقعاً خسته‌ام!
شکوه خانم وقتی دید او انقدر خسته است، گفت:
- باشد، خسته نباشید خانم.

ماحی سرش را به نشانه‌ی احترام تکان داد و در را به آرامی بست و به سوی تختش پناه برد، دلش خواب می‌خواست، یک خواب عمیق و رویایی و بدون هیچ کابوسی دستانش را درهم گره می‌زند، برای بار هزارم لبانش را می‌گزد و با چشمانی پر استرس به دکتر خیره می‌شود، دکتر همچنان در حال مطالعه‌ی آن کاغذ بود، سرش را بلند کرد و گفت:
- مطمئنی اسمش همین است؟

کلمات کلیدی: داستان ایرانی، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، pdf داستان رایگان، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، داستان کوتاه خونریزی مغزی، دانلود داستان، دانلود داستان خونریزی مغزی، دانلود داستان کوتاه خونریزی مغزی، دانلود داستان کوتاه خونریزی مغزی برای اندروید، دانلود داستان کوتاه خونریزی مغزی برای ایفون، دانلود داستان کوتاه خونریزی مغزی پی دی اف، دانلود داستان کوتاه خونریزی مغزی، تراژدی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.