دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پانیذ نیمه شب آمد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پانیذ نیمه شب آمد

کتاب پانیذ نیمه شب آمد داستان کوتاهی به قلم سیده غزاله وکیل، درباره‌ی دختر جوانی است که نیمه شب از یک مهمانی می‌گریزد اما این همه ماجرا نیست.

در بخشی از کتاب پانیذ نیمه شب آمد می‌خوانیم:

پانیذ گیج بود و نمی‌دانست چه مدت است که روی این میز به خواب رفته است، آخرین چیزی که به یاد می‌آورد این بود که با شیرین توی تراس ایستاده بودند پریشان و مبهوت روی صندلی نشسته بود و با دقت به صداهایی که می‌شنید، گوش می‌داد. چیزی درونش به جنب وجوش افتاده بود تنها چیزی که در این لحظه درک می‌کرد این بود که باید فرار کند با سختی از جایش بلند شد سرش گیج می‌رفت نمی‌دانست باید چه کار کند چند بار با وضعیتی مسخره دور خودش چرخید و تلوتلوخوران خودش را به نرده‌های فلزی تراس رساند و ارتفاع تراس تا زمین را نگاه کرد طبقه چهارم بودند زمین جلوی چشمش دور و نزدیک می‌شد، صدای ضربه‌ای به درب اتاق را شنید ترس همه وجودش را گرفت بدون فکر و تصمیمی با حرکتی سریع خودش را از نرده‌ها آویزان کرد و تاب خورد و تاب خورد و هم‌زمان با باز شدن درب تراس خودش را به درون تراس طبقه پایین پرتاب کرد و محکم به دیواره و کف تراس پایینی برخورد کرد تمام تنش درد گرفت و بی‌اختیار اشک‌هایش جاری شد و هم‌زمان با افتادن او صدای مرد بسیجی از تراس طبقه بالا آمد که با صدای بلندی گفت: کسی اینجا نیست.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه پانیذ نیمه شب آمد، دانلود داستان کوتاه پانیذ نیمه شب آمد pdf، داستان، دانلود داستان، دانلود داستان اجتماعی، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، داستان ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.