دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ۵ تکنیک ساده برای مدیریت ترس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ۵ تکنیک ساده برای مدیریت ترس

کتاب ۵ تکنیک ساده برای مدیریت ترس به قلم علی مشایخ به شما کمک می‌کند تا با پیشبرد نکات گفته شده، بتوانید از ترس‌هایتان به عنوان یک محرک و ابزار برای پیشرفت استفاده و دایره آرامش‌تان را وسیع‌تر کنید.

ترس‌ها همیشه وجود داشته و خواهند داشت. هیچ‌گاه نمی‌توانیم به طور کامل آن‌ها را از بین ببریم اما می‌توانیم با مدیریت ترس به آرامش بیشتری در زندگی برسیم. اگر نتوانید ترس‌هایتان را مدیریت کنید طبیعی است که این ترس‌ها هستند که شما را مدیریت می‌کنند و زندگی شما با نگرانی و استرس و اضطراب همراه خواهد شد. مدیریت ترس از سخنرانی، از صحبت در جمع، از نگرانی‌ها، از اتفاقات ناخوشایند و....بخشی از مدیریت ترس است.

از آن جا که نویسنده کتاب در برهه‌ای از زمان آسیب‌های جدی از عدم مدیریت ترس داشته است سعی کرده است تکنیک‌هایی که برای مدیریت ترس دز طی زمان آموخته است را به شما آموزش دهد. شاید شما هم از آن دسه از افراد باشید که می‌گویند مگر می‌شود ترس را مدیریت کرد و ما نمی‌توانیم کاری کنیم. حرفم این است حتی اگر واقعا ترس شما از مواردی باشد که از دسترس شما خارج است باز هم می‌توانید کاری کنید که نگرانی کمتری را تجربه کنید و به عبارت بهتر مدیریت ترس در این شرابط بهتر معنی پیدا می‌کند وگرنه در شرایط عادی خیلی هنر نیست.

در بخشی از کتاب ۵ تکنیک ساده برای مدیریت ترس می‌خوانیم:

«توی ایران کمک کردن به بقیه دو حالت داره یا باعث می‌شه همیشه آویزون شما باشن یا زیرآبتونو بزنن»

مطمئنا افرادی که با این باور زندگی می‌کنند یا خودشان اعتماد بدون ساختار به دیگران داشته‌اند و یا در اطراف خودشان از این دست بی‌اعتمادی‌ها زیاد بوده است. اما هم‌چنان که در جامعه، غیرقابل اعتمادها وجود دارند قابل اعتماد‌ها هم هستند. اشخاص قابل اعتمادی را انتخاب کنید و تلاش‌تان را بکنید تا به موفقیت برسد. البته حداقل نتیجه‌ای که کمک کردن به دیگران برای شما دارد این است که تلاش‌تان را انجام داده‌اید و رسالت خود را تمام کرده‌اید.

"مدتی است درتلاشم ولی نمی‌توانم تشخیص بدهم که چه کاری در اولویت قرار دارد؟ یا بیشتر کارها در اولویت هستند اما کدام را اول باید انجام بدهم؟" استفان کاوی که یکی از مشاوران برجسته بین‌المللی در سازمان‌هاست در کتاب معروف خود به نام هفت عادت مردمان موثر کارها را به 4 دسته مهم تقسیم می‌کند...

کلمات کلیدی: ترس، راه مقابله با ترس، مدیریت ترس، ترس چیست، مفهوم ترس، تعریف ترس، انواع ترس، غلبه بر ترس، تعریف ترس در روانشناسی، کتاب غلبه بر ترس، کتاب روانشناسی ترس، دانلود رایگان کتاب غلبه بر ترس، دانلود کتاب غلبه بر ترس و اضطراب، معرفی کتاب در مورد اضطراب، دانلود کتاب ترس، دانلود رایگان کتاب غلبه بر ترس و اضطراب، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.