دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نیروی قصد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نیروی قصد

وین دایر در کتاب نیروی قصد، به شما می‌آموزد که اگر نگرش خود را نسبت به اوضاع تغییر دهید، اوضاعی که به آن می‌نگرید تغییر خواهد کرد.

وین دایر سال‌ها درباره نیرویی که همه را اﺣﺎﻃﻪ کردﻩ در حال تحقیق اﺳﺖ. او در این کتاب به شما می‌ﮔﻮید که ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺧﻮد را ﺑﺎ اﻳﻦ ﻣﻨﺒﻊ اﻧﺮژی هماهنگ کنید و فراتر از ذهن گام بردارید. وقتی این کار را انجام دهید تبدیل به چیزی می‌شوید که او از آن با عنوان واصل یاد می‌کند و خود را در برابر انرژی موفقیت قادر می‌یابید.

در بخشی از کتاب نیروی قصد می‌خوانیم:

در آموزش‌های باستانی، پاتانجالی به ما یادآور می‌شود که تمام موجودات زنده به طور شاخصی تحت تأثیر آن‌هایی هستند که هیچ گونه افکار‌ی از آسیب رسانی به محیط اطراف خود ندارند.

مهربانی را نسبت به همه حیوانات، از کوچک تا بزرگ، کل قلمرو زندگی روی زمین مانند جنگل‌ها، کویرها، سواحل و هر چه که هستی دارد بکار بگیرید. بدون یاری محیط اطراف قادر به پیوند دوباره با مبداء نیروی قصد نخواهید بود. به این محیط وصل هستید. بدون نیروی جاذبه نمی‌توانید راه بروید. بدون آب حتی یک روز هم قادر به زندگی نیستید. بدون جنگل، آسمان، جو، پوشش گیاهی، مواد معدنی و همه این‌ها آرزوی شما در آشکارسازی آرزوها و رسیدن به قصد بی‌معنی است.

اندیشه مهربانی را در همه جا توسعه بدهید. مهربانی را نسبت به زمین با برداشتن قطعه‌ای زباله با دعایی آرام در شکر گزاری برای باران، رنگ گل‌ها یا حتی کاغذی که در دست دارید و هدیه درختی به شماست اعمال کنید. جهان به هر آنچه که به بیرون انعکاس می‌دهید با مهربانی پاسخ می‌دهد..

کلمات کلیدی: روانشناسی برای زندگی بهتر، کتاب روانشناسی در زندگی، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، موفقیت در زندگی، نکته هایی برای زندگی بهتر، کتاب نیروی قصد، کتاب روانشناسی، دانلود کتاب قدرت اراده وین دایر pdf، دانلود رایگان کتابهای وین دایر pdf، تغییر در خود، تغییر زندگی، علم روانشناسی، کتاب روانشناسی، آشنایی با روانشناسی، کتاب pdf رایگان، تغییر خود، تغییر باورهای ذهنی، تغییر و تحول در زندگی، ایجاد تغییر در زندگی، تغییر نگرش به زندگی، دانلود کتاب روانشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.