دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب من جی. اف. کی. را کشتم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب من جی. اف. کی. را کشتم

کتاب من جی. اف. کی. را کشتم نوشته‌ی پیمان خسروتهرانی، داستان زنی به نام شادی است که دکترها در وی علائم آلزایمر را تشخیص داده‌اند. همین موضوع او را به صرافت انداخته تا خاطرات گذشته‌ی پر تلاطمش را بنویسد.

از خلال این نوشته‌ها به کم و کیف حیات پر فراز و نشیب وی از زمان تولد و دوران کودکی، نوجوانی، جوانی، سپس ازدواج و زندگی زناشویی‌اش پی می‌بریم و همین طور با اشخاصی که در طول این سال‌ها نقشی کم رنگ و پر رنگ در زندگی‌اش و حوادث تلخ و شیرین آن داشته‌اند، آشنا می‌شویم.

در بخشی از کتاب من جی. اف. کی. را کشتم می‌خوانیم:

دو سه سالی از فوت پالون می‌گذشت. به شرایط جدید عادت کرده بودیم. هر چند پالون از همان اولش انگار که وجود خارجی نداشت. برای هیچ کداممان. ولی به هر حال فقدان و فقدان بود. پدری مثل پالون داشتن بهتر از بی‌پدری از اصل و اساس بود. حداقل می‌توانستی ببینی از تخم و ترکه کی هستند و اگر منش طرف را نپسندیدی می‌توانی سر الاغت را کج کنی به یک سمتی که چند سال بعدتر مردم از بوی گند اخلاق و رفتارت راهشان را کج نکنند به سمتی دیگر. انگار برایشان توفیر نداشته باشی با یک چاله متعفن پر از لجن. بعضی از آدم‌ها وقتی مسیر را اشتباهی می‌روند به هشدار‌های بقیه گوش نمی‌دهند و پای عملشان می‌ایستند و می‌گندند. فقط از سر قد بازی و اینکه اشتباه کردن در خون ما نیست. اما بعضی دیگر می‌فهمند که سر راه بزرگترین رودخانه‌ها هم می‌شود کپه‌ای آشغال جمع کرد و سدش شد. پس زرنگی می‌کنند و تا دیر نشده تغییر مسیر می دهند...

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه من جی. اف. کی. را کشتم، دانلود داستان کوتاه من جی. اف. کی. را کشتم، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، کتاب من جی اف کی را کشتم،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.