دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان ناخواسته

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان ناخواسته

کتاب رمان ناخواسته اثر نگار حسین پور داستانی درباره‌ی "شهرزاد" است که به خواست دخترعموی خود به ایران می‌آید و در این سفر با "فرهام" روبه‌رو می‌شود. دیدن دوباره‌ی فرهام و تقاضای "آیدا" برای پذیرش ناخواسته‌اش برگ جدیدی از زندگی را برایش رو می‌کند، برگ جدیدی که او را به حقایق می‌رساند.

 در بخشی از کتاب رمان ناخواسته می‌خوانیم:

با صدایش که گویی از قعر چاه بیرون می‌آمد یکه خوردم:
- شهرزاد…. قبول می‌کنی؟خواه….ش می‌کن…م. جز تو به کسی اع…..تماد ندارم!
هنوز هم نگاهم روی لبانش بود، لبانی که در این حال هم لبخند کم رنگی به روی آن نشسته بود، با گنگی جواب دادم:
- ولی آخه من….
انگشت اشاره‌اش را روی بینی گذاشت. هم زمان صدای دستگاه بلند شد و بعد از آن صدای دکتر و پرستار و بیرون کردن من از اتاق.
می‌دانستم کارش تمام است. همان موقع که با من تماس گرفتند و ازم خواستند که به فرودگاه بروم و پای پرواز بلیتم را بگیرم متوجه غیرعادی بودن اوضاع شدم، اصلاْ من از قبل‌تر می‌دانستم. از همان موقع که…
گیج و گنگ راهروهای بیمارستان را خالی از هر احساسی طی می‌کردم و انگشت اشاره‌ام را به دیوار می‌کشیدم… راه نمازخانه را پیش گرفتم. می‌خواستم با خدا درد و دل کنم و از او کمک بگیرم. بغض داشتم و سخت‌گیرانه جلوی آب شدن آن را گرفته بودم!!
داخل نماز خانه چند نفری مشغول دعا بودند از فکرم گذشت ”یعنی اینا هم سر دوراهی قرار گرفتند؟”
به ساعت نگاه کردم هفت شب بود. با خود گفتم “شهرزاد یه کم فکر کن شاید بتونی“ ولی واقعیت این بود که من می‌ترسیدم. از مسئولیت می‌ترسیدم. واااای خدایا دارم دیوونه می‌شم. آخه چرا یهو اینجوری شد؟ سرم را روی زانوهایم گذاشتم و… ساعت ده دقیقه به هفت از خواب بیدار شدم.
خیلی خوابم می‌آمد، هنوز کمی وقت داشتم، داشت چشمانم گرم می‌شد که با یادآوری قرار امروز مثل فنر از جا پریدم. ساعت هفت و بیست و پنج دقیقه باید آیدا را بر می‌داشتم!!!
مهر ماه بود و هنوز هوا انقدر سرد نشده بود؛ بنابراین سریع دوش گرفتم و لباس‌های دانشگاه را پوشیدم. شلوار لی، مانتو مشکی و مقنعه. کمی آرایش کردم و به چهره‌ام در آینه خیره ماندم. امروز مهم‌ترین روز زندگی‌ام بود و من می‌خواستم
این “مهم‌ترین روز” به بهترین نحو بگذرد. نگاهم به ساعت افتاد، هفت و بیست دقیقه بود.

کلمات کلیدی: دانلود pdf رمان، pdf عاشقانه، رمان pdf، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان اجتماعی، دانلود رمان جدید، دانلود رمان عاشقانه ناخواسته، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان ناخواسته، رمان ناخواسته،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.