دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه بر خستگی و ناامیدی غلبه کنیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه بر خستگی و ناامیدی غلبه کنیم؟

در کتاب چگونه بر خستگی و ناامیدی غلبه کنیم؟ نوشته جول اوستین و ترجمه محمد باقرپور یاد می گیرید احساسی در خود به وجود آورید تا هیچوقت از رؤیاهایتان دست نکشید تا وقتی که به آن برسید و احساساتی منفی مانند خستگی و ناامیدی باعث نشوند شما از رسیدن به رؤیاهایتان دست بکشید.

یاد می‌گیرید که هدفی را مشخص کنید و بدون اینکه تا انتهای مسیر رسیدن به آن خسته و ناامید شوید، به هدف خود دست‌یابید. یاد می‌گیرید که از بالاترین حد پتانسیلی که دارید استفاده کنید. با سه بخش وجودی خود آشنا خواهید شد و متوجه خواهید شد که وقتی بالاترین بازدهی و تأثیرگذاری را خواهید داشت که بتوانید تعادل را بین این سه بخش برقرار کرد، این کار را در این فیلم یاد خواهید گرفت. باورهای محدودکننده‌ای که در رابطه با خستگی و ناامیدی دارید را پیدا می‌کنید و با باورهای تقویت‌کننده عوض می‌کنید.

کلمات کلیدی: کلید شادی، رفع استرس، غلبه بر ناامیدی، امید در زندگی، رفع کسالت در زندگی، تغییر زندگی، روانشناسی موفقیت، داشتن زندگی شاد، امید به زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.