دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 7 ترند بسیار مهم دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 7 ترند بسیار مهم دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

کتاب 7 ترند بسیار مهم دیجیتال مارکتینگ در سال 2020 نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی تغییراتی مهم در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ می‌پردازد.

در این کتاب نگاهی به برخی از مهم‌ترین ترندهای سال 2020 می‌اندازیم؛ ترندهایی که شامل پیش‌بینی‌های متخصصین هستند و راهکارهایی که در سال 2019 به صورت آزمایشی یا محدود یا مخفیانه توسط خیلی از سازمان‌ها و سایت‌ها به مرحله اجرا رسیدند و ماهیت کاربردی آن‌ها مشخص شد. این ترندها مواردی هستند که در سال 2020 شما را با برترین راه و روش‌های کسب‌وکار اینترنتی مدرن آشنا می‌کنند. کارشناسان مدعی شده‌اند که این راهکارها، تا پایان سال 2020 یک انفجار کسب‌وکار راه‌اندازی می‌کنند و تجارت‌هایی که به سراغ آن‌ها بروند سهم بزرگی از این بازار پرتلاطم را در اختیار خواهند گرفت.

در بخشی از کتاب 7 ترند بسیار مهم دیجیتال مارکتینگ در سال 2020 می‌خوانیم:

سال 2019 طی سال‌های اخیر یکی از پربازده‌ترین سال‌ها در زمینه تجارت الکترونیک بود. یکی از دلایل اصلی این ادعا، انتشار و به‌کارگیری ابزارها، راهکارها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی اینترنتی جدید بود که باعث شد تا تغییری زیاد در روند کسب‌وکارهای آنلاین رخ دهد. تکنولوژی‌ها و روش‌های متعددی طی این یک سال در سطح وب گسترش پیدا کردند که از میان آن‌ها تقریباً هرچیزی که یک کسب‌وکار موفق اینترنتی لازم دارد را می‌توان پیدا کرد. اما صبر کنید! با اینکه سال 2019 خیلی پربار و غنی به نظر می‌رسید، اما تکنولوژی و علم هیچ‌وقت متوقف نمی‌شوند! با شروع سال 2020 خیلی سریع تغییرات و راهکارهای نوین جدیدی که شاید در گذشته یا وجود نداشتند یا توجه کمتری به آن‌ها می‌شد، پررنگ شده و جای خیلی از راهکارهای قدیمی را گرفتند. این تغییرات و شیوه‌نامه‌های جدید، همگی ترندهای معتبر سال 2020 به حساب می‌روند. 

کلمات کلیدی: آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf، کتاب دیجیتال مارکتینگ pdf، ترند سال ۲۰۲۰، ترند چیست، ترند سال 99، بازاریابی دیجیتال pdf، کتاب بازاریابی دیجیتال، دانلود رایگان کتاب دیجیتال مارکتینگ، معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب در مورد دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ pdf، دیجیتال مارکتینگ چیست pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.