دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B در سال 2020

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B در سال 2020

کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B در سال 2020 نوشته‌ی احمد کلهری، به بررسی نقش انواع شبکه‌های مجازی در تجارت الکترونیک می‌پردازد.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی معمولاً B2C (تجارت الکترونیکی بین شرکت تجاری و مشتری) در نظر گرفته می‌شود، اما تحقیقات جدید ثابت کرده است که این نوع تجارت نیز می‌تواند در قالب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B (تجارت الکترونیکی بین این دو تجارت) انجام شود. این نوع تجارت چنان کارآمد است که می‌تواند به عنوان اصلی‌ترین روش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای شرکت‌ها و کسب و کار در نظر گرفته شود.

در بخشی از کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی B2B در سال 2020 می‌خوانیم:

بازاریابی B2B معمولاً کسل کننده است، تا آن جا که به آن یک شوخی BoringToBoring گفته می‌شود! البته صاحبان مشاغل نیز آن را می‌دانند و این واقعیت بر عملکرد آن‌ها تأثیر می‌گذارد. بگذارید این را با یک مثال دقیق‌تر توضیح دهیم.

فرض کنید یک شرکت سیستم‌های تولید بخار آکواریوم را می‌فروشد. مراجعان به آن‌ها باغ وحش و مراکز تحقیقاتی دانشگاه هستند. در نگاه اول، این ممکن است کمی کسل کننده به نظر برسد. در چنین شرایطی، بازاریابی B2B باید در تبلیغات خود خلاق باشد. بازاریابان B2B ابتدا باید مفهوم مولد بخار آکواریوم را بفهمند. این وسایل به خزندگان کمک می‌کنند زیرا مارها در محیط دیگری غیر از خود زنده نمی‌مانند. شاید بسیاری از افراد به این وسایل علاقه نداشته باشند اما مطمئناً بسیاری از افراد به مارهای پیتون و حفاظت از جنگل‌های بارانی علاقه‌مند هستند.

کلمات کلیدی: آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهترین کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی pdf، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با تبلیغات، تجارت الکترونیک، موفقیت در کسب و کار، جذب مشتری، روش های جدید بازاریابی، روش های کسب درآمد، راه های بازاریابی، اصول بازاریابی، شیوه های جدید جذب مشتری، موفقیت شغلی، روش های تبلیغات، شبکه های اجتماعی در اینترنت، شبکه های اجتماعی، آموزش کارآفرینی، دانلود کتاب کارآفرینی، روش های کارآفرینی، کتاب بازاریابی در شبکه های اجتماعی، کتاب بازاریابی محتوایی در رسانه های اجتماعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.