دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی هوشمندانه ایونت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی هوشمندانه ایونت

کتاب بازاریابی هوشمندانه ایونت نوشته‌ی استیو مقدم، با نگاهی هوشمندانه به انواع روش‌های بازاریابی ایونت پرداخته شده است. منظور از نگاه هوشمندانه این است که به مساپل از جوانب مختلف نگریسته می‌شود و نتیجه آن، پیدا کردن راه‌‌حل­ های جدید براساس شرایط ایونت خودتان است.

در سال‌های اخیر، برگزاری ایونت به یک بیزینس پرطرفدار تبدیل شده است. ایونت هم مثل هر بیزنس دیگری، نیاز به معرفی و بازاریابی مناسب دارد تا اهداف برگزاری آن با جذب مخاطبان کافی و مناسب، یعنی شرکت‌کننده و بازدیدکننده محقق شود.  

جذب مخاطب، ایجاد منابع مالی برای برگزاری ایونت و کسب درآمد از فروش خدمات آن، نیاز به داشتن استراتژی، برنامه و روش‌های عملیاتی بازاریابی دارید.

در بخشی از کتاب بازاریابی هوشمندانه ایونت می‌خوانیم:

شناخت کافی از مخاطبان، شما را در انتخاب روش‌های بازاریابی راهنمایی می‌کند. برای مثال ایونتی را در نظر بگیرید که شرکت کنندگان آن نماینده‌هایی از کشورهای دیگر هستند. مسلم است که نحوه معرفی و محل تبلیغات این ایونت با ایونتی که شرکت کنندگان آن محلی هستند، کاملا متفاوت است. هرچقدر از مخاطبان، یعنی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان، اطلاعات بیشتری در دست داشته باشید، در تبلیغات بهتر عمل می‌کنید زیرا هدف نهایی شما از تمامی فعالیتهای بازاریابیتان، جذب مخاطب است.

استراتژی بازاریابی برای جذب شرکت کنندگان با استراتژی جذب بازدیدکنندگان متفاوت است.

پس در مارکتینگ پلن ایونت خود باید دو نوع برنامه برای جذب هر گروه بنویسید. خیلی از اوقات، بازدیدکنندگان می‌توانند با شرکت کنندگان مشترک باشند. مثلا نمایشگاه مواد غذایی دارید، مسلما کسانی که بازدید می‌کنند در زمینه مواد غذایی فعالیت می‌کنند دلیل ندارد که همیشه دو گروه مخاطبان ایونت با هم متفاوت باشند. با این حال باید آن‌ها را در دو دسته قرار بدهید که مشخص شود مخاطبان و بازار هدفی که به دنبال آن هستید، چه کسانی هستند.

کلمات کلیدی: ایونت مارکتینگ، ایونت مارکتینگ چیست، بازاریابی رویداد، کاربرد بازاریابی رویدادی، رویداد ایونت، انواع ایونت ها، بازاریابی رویدادی چیست، ایونت فروش، بازاریابی، کتاب بازاریابی رایگان، دانلود رایگان کتاب بازاریابی، کسب و کار موفق، کسب درآمد، روش های بازاریابی، روش های فروش، روش های جدید بازاریابی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.