دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه با یک میلیون تومان سرمایه اولیه صاحب سرمایه‌ای 120 میلیاردی شویم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه با یک میلیون تومان سرمایه اولیه صاحب سرمایه‌ای 120 میلیاردی شویم؟

کتاب چگونه با یک میلیون تومان سرمایه اولیه صاحب سرمایه‌ای 120 میلیاردی شویم؟ نوشته‌ی احسان رئیسی تبار، به معرفی 15 روش سرمایه‌گذاری، 4 موج کسب و کار و پر رونق‌ترین شغل‌های دنیا می‌پردازند.

در این اثر با پشت صحنه‌ی راز میلیاردرهای جهان آشنا می‌شوید و دلیل موفقیت آن‌ها را به وضوح درک خواهید کرد. در جهان افراد متعددی علاقه‌مند به میلیاردر شدن هستند، اما برای این منظور برنامه‌ریزی و چشم‌اندازی ندارند. نویسنده در این کتاب ابتدا شما را با انواع روش‌های سرمایه گذاری آشنا می‌کند تا بتوانید تصمیمات بهتری اتخاذ نمایید و با تمرکز بر آن تصمیم، شما هم مثل هزاران انسان دیگر یک میلیاردر شوید. سپس به شما آموزش می‌دهد که این کار از نظر عقلی ممکن و با استفاده از علم ریاضیات ثابت می‌کند شدنی است.

با اینکه موفقیت فرمول خاصی ندارد، ریز و درشت، بزرگ و کوچک نمی‌شناسد اما می‌شود آن را برنامه‌ریزی کرد و بر اساس علم و منطق پیش رفت البته شما نیاز به تخیل و رؤیاپردازی هم دارید. در آخر شما را دعوت به تمرینی عملی می‌کند تا بدانید واقعاً از زندگی چه می‌خواهید؟! و خواستار چه هستید؟!

کلمات کلیدی: بازارهای مالی جهانی، ثروتمند شدن، دانش مالی، موفقیت شغلی، پول در آوردن، موفقیت در کار، کسب درآمد، اصول کسب و کار، اصول سرمایه گذاری pdf، کسب ثروت، روشهای موفقیت، موفقیت در کسب و کار، سرمایه گذاری، راهنمای سرمایه گذاری، انواع سرمایه گذاری، اصول سرمایه گذاری، پرسودترین سرمایه گذاری، هدف گذاری، کسب و کار موفق، مدیریت مالی، سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.