دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب الفبای کارآفرینی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب الفبای کارآفرینی

کتاب الفبای کارآفرینی نوشته‌ی محمدرضا عباسپور و امیردانیال ساعدی، شما را در حوزه‌ی راه اندازی کسب و کار راهنمایی و با نتایج مثبتی همراه می‌کند. در این اثر گفته می‌شود که کارآفرینی چیست؟ چرا باید کارآفرین باشید و فعالیت‌های کارآفرینی انجام دهید؟ و در نهایت چطور یا چگونه کارآفرین شوید؟

در بخشی از کتاب الفبای کارآفرینی می‌خوانیم:

مثلاً توی مجموعه یک چیزی خراب شده، نباید افراد بیان و از شما بپرسند که باید چیکار کنند و این موضوع رو با فردی که در تیم مسئول این کار شده در جریان بذارن و به کمک اون فرد حلش کنند. شما باید برای کار خودتون یک ارزش تعیین کنید و مثلاً معیار و ارزش شما برای انجام کار صداقت، کیفیت و برخورد خوب با مشتری باشه. باید در نظر داشته باشید که به عنوان یک کارآفرین سرعت تصمیم‌گیری خودتون رو بالا ببرید و در سریع‌ترین حالت ممکن در مورد یک موضوع تصمیم‌گیری کنید.

البته با وجود سرعت باید کیفیت تصمیم‌گیری خودتون رو هم بالا ببرید و به طور دقیق عمل کنید تا مشکلی در ادامه کار براتون پیش نیاد. همچنین شما در بحث تصمیم‌گیری نباید قاطعیت رو فراموش کنید و به عنوان یک مدیر باید در تصمیماتی که می‌گیرید قاطع باشید. مهارت نه گفتن رو یاد بگیرید و به هر کاری جواب مثبت ندید! به طور کلی باید بگیم که افراد فوق موفق در گرفتن تصمیم برای انجام کارها تعلل ندارند و برای همین همواره موفق هستند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب کارآفرینی، آموزش کارآفرینی، کارآفرینی، کارآفرینان موفق، ویژگی های کارآفرین، اشتغال زایی، کسب و کار، راه اندازی کسب و کار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.