دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کسب درآمد از اینترنت برای مبتدیان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کسب درآمد از اینترنت برای مبتدیان

کتاب کسب درآمد از اینترنت برای مبتدیان نوشته اشرف مرادخانی مخصوص کسانی است که به تازگی وارد عرصه بازاریابی اینترنتی یا همان Internet Marketing (که مختصراً IM نیز گفته می‌شود) شده‌اند.

این کتاب در واقع شما را با سیاست‌های مقدماتی و پایه‌ای این صنعت آشنا کرده و در آخر سیستم‌های پیچیده و سطح بالای بازاریابی اینترنتی را به شما عزیزان معرفی می‌نماید.

در برخی مواقع، در ابتدا ممکن است بعضی از مباحث، برای شما بسیار سخت و پیچیده به نظر برسد. اما این مباحث علمی در نهایت به گونه‌ای بیان خواهند شد که به درک شما از روش اصولی بازاریابی کمک خواهند کرد و در ادامه موفقیت کلی شما را در این سفر تضمین خواهند نمود.

مطالب این کتابچه راهنما را مانند تکه‌های پازلی در نظر بگیرید که وقتی کنار هم چیده می‌شوند، در پایان به شما یک تصویر کامل را ارائه می‌دهند. و در نهایت شما با آگاهی کامل از تمامی جوانب، می‌توانید در خصوص ورود خود به دنیای تجارت اینترنتی تصمیم گیری نمایید.

کلمات کلیدی: کسب و کار، کسب درآمد از اینترنت، آموزش کسب درآمد از اینترنت، کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت، راه های کسب درآمد از اینترنت، آموزش عملی کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد ازفروشگاه های اینترنتی، آموزش تجارت الکترونیک، افزایش درآمد از اینترنت، فروش اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، کسب درآمد از طریق اینترنت، دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت، روش های کسب درآمد از اینترنت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.