دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب توصیه‌های برایان تریسی برای موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب توصیه‌های برایان تریسی برای موفقیت

کتاب توصیه‌های برایان تریسی برای موفقیت، مجموعه‌ای از نقل قول‌های الهام‌بخش برایان تریسی است.

عادت‌های شما ستون‌های آینده‌تان هستند. اگر می‌خواهید یک ساختمان غول پیکر درست کنید، به ستون‌های قوی احتیاج دارید. به طور مشابه اگر عادت‌های مناسبی نداشته باشید رؤیاهایتان محقق نخواهند شد.

در بخشی از کتاب توصیه‌های برایان تریسی برای موفقیت می‌خوانیم:

برایان تریسی می‌گوید: «تفاوت اصلی بین افراد موفق و افراد ناموفق این است که افراد موفق اقدام می‌کنند. آن‌ها کارشان را آغاز می‌کنند و چیزی را که می‌خواهند انجام می‌دهند. افراد ناموفق نیز همین ایده‌ها و اطلاعات را دارند، اما همیشه بهانه‌ای برای شروع نکردن دارند.» 

این احتمالاً قدرتمند‌ترین نقل قول از اوست که تا کنون شنیده‌اید. بیشتر افراد با این تفکر که «یک روزی» شروع خواهند کرد، همیشه کارشان را به تعویق می‌اندازند. اما واقعیت این است که «یک روزی» دروغ بزرگی است که ما به خودمان می‌گوییم. 

درنتیجه اولویت‌هایتان را شناسایی کنید. بدانید که در این ماه و این سال می‌خواهید به چه چیزی دست پیدا کنید و سپس تمام تلاش‌تان را برای دستیابی به اهداف خود به‌کار بگیرید.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب های موفقیت، مقالات موفقیت pdf، کتاب موفقیت pdf، کلید موفقیت، موفقیت، Brian Tracy، موفقیت از زبان برایان تریسی، سخنان برایان تریسی درباره موفقیت، موفقیت فردی برایان تریسی، روانشناسی موفقیت، عامل موفقیت در زندگی، موفقیت pdf، دانلود کتاب های موفقیت pdf، روانشناسی موفقیت pdf، رازهای موفقیت، موفقیت در زندگی، راز موفقیت، کلید موفقیت، دانلود pdf کتاب موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.