دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خودت را از نو خط کشی کن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خودت را از نو خط کشی کن

کتاب خودت را از نو خط‌کشی کن نوشته‌ی وحید صادقی، به موضوع مهم نظم شخصی (انضباط شخصی) می‌پردازد و اینکه که چطور می‌توان از این ابزار قدرتمند در زندگی خود استفاده کرد و اگر نظم شخصی یا همان انضباط شخصی نداشته باشیم چه هزینه‌هایی باید در زندگی خود پرداخت کنیم.

تا به حال پیش آمده به خود بگویید که چرا برخی از افراد از بقیه موفق‌تر هستند؟ یا شده بخواهید عادت جدیدی در خودتان ایجاد کنید یا عادتی را ترک کنید اما شکست خورده باشید؟ آیا برایتان پیش آماده که بخواهید به انسان منظم‌تری تبدیل شوید اما نتوانسته باشید؟ اگر به سؤالات بالا جواب بله دادید این کتاب مخصوص شما است.

در کتاب خودت از نو خط کش کن به موضوع عادت و رفتارهایی که مانع از نظم شخصی می‌شود پرداختیم و گفتیم که چرا در مسیر تغییر عادت‌ها شکست می‌خوریم و اینکه چرا در زندگی هرقدر تلاش می‌کنیم بازهم به‌جایی نمی‌رسیم.

اگر درصدد تغییر بزرگی هستید این کتاب می‌تواند یک راهنما برای شما باشد تا بدانید که چطور و از کجا باید شروع کنید.

در بخشی از کتاب خودت را از نو خط کشی کن می‌خوانیم:

نظم شخصی یعنی انجام دادن کارهایی که باید انجام شوند جدای از اینکه انجام آن کارها را دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم. تعریف دیگری هم از نظم شخصی هست که می‌گوید نظم شخصی یعنی تسلط داشتن بر خویشتن و این یعنی اینکه بتوانیم در هر شرایطی بر وسوسه‌ها، عواطف، امیال و تمایلات درونی خودکنترل کافی داشته باشیم.

کلمات کلیدی: انضباط شخصی چیست، انضباط شخصی یعنی چه، pdf انضباط شخصی، انضباط شخصی و موفقیت، آموزش انضباط شخصی، کتاب انضباط شخصی، دانلود رایگان کتاب خودت را از نو خط کشی کن، دانلود پی دی اف کتاب خودت را از نو خط کشی کن، دانلود pdf کتاب خودت را از نو خط کشی کن، نظم شخصی، نظم شخصی کتاب، چگونه نظم شخصی داشته باشیم، چرا باید نظم داشته باشیم، نظم و انضباط، انضباط شخصی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.