دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معجزه شکرگزاری (جادو)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری (جادو)

راندا برن در کتاب معجزه شکرگزاری (جادو)، دانش در حال تغییر در مورد قدرت شکرگزاری را که درون یک متن مقدس دو هزار ساله پنهان شده است، نشان می‌دهد. سپس در یک سفر باورنکردنی ۲۸ روزه، به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید از این دانش در حال تغییر در زندگی روزمره خود استفاده کنید و تمام جنبه‌های زندگی‌تان را به شادی تبدیل کنید. 

شکرگزاری ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای تغییر زندگی است. به مدت بیست قرن، کلمات موجود در یک متن مقدس عرفانی تقریباً همه کسانی که آن را خوانده‌اند گیج کرده و به اشتباه انداخته است. در کلمات متن معمایی وجود دارد که باید حل شود و وقتی رمز و راز آن کشف گردد و آن را بدانید دنیای جدیدی برای شما باز خواهد شد. 

مهم نیست که شما چه کسی باشید، فارغ از شرایط فعلی شما، معجزه شکرگزاری قصد دارد کل زندگی شما را تغییر دهد. ماجراجویی از دو هزار سال پیش آغاز می‌شود، هنگامی‌که دانش متغیر زندگی در پس متنی مقدس پنهان بود. 

جمله‌ای که در ادامه می‌آید از انجیل متی در کتاب مقدس برداشت ‌شده و در طی چند سده افراد را سرگشته و از درک خود عاجز نگاه داشته است:

 «هر کس که اراده کرده تا بیشتر دریافت کند، به حد کفایت دریافت داشته است. هر کس که این‌گونه نخواسته است، داشته‌هایش از او بازگرفته خواهد شد.» 

باید اعتراف کنیم که این متن هنگام خواندن، غیرمنصفانه به نظر می‌رسد. چرا که می‌گوید ثروتمند، ثروتمندتر و فقیر، فقیرتر می‌شود. ولی در این متن معمایی نهفته است که اگرهایش باید گشوده شود. رازی که باید برملا شود و هنگامی‌که به این راز پی ببرید، دنیایی نوین در پیش چشمان شما روشن می‌شود. 

پاسخ این راز که قرن‌هاست از انسان پنهان مانده یک واژه‌ی ناپیداست: شکرگزاری (سپاسگزاری)

کلمات کلیدی: معجزه شکرگزاری، شکر گزاری، خودسازی، تغییر در خود، موفقیت در زندگی، رسیدن به آرامش، تغییر زندگی، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، رسیدن به خوشبختی، داشتن زندگی شاد، آرامش در زندگی، روندا برن، The Magic، قدرشناسی، ابراز وجود، کتاب معجزه شکرگزاری pdf، کتاب معجزه شکرگزاری 28 روزه، دانلود رایگان pdf کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.