دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کار عاشقانه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کار عاشقانه

 کتاب کار عاشقانه نوشته‌ی موسی توماج ایری، تلاش می‌کند تا از حکمت منابع کهن و از یافته‌های جدید در زمینه کسب‌وکار، روانشناسی، عصب‌شناسی و سایر علوم برای دستیابی به یک بینش جامع و یک سیستم کاربردی در جهت «ثروتمند شدن» الهام گرفته شود.

در بخشی از کتاب کار عاشقانه می‌خوانیم:

امروزه انبوهی از جوانان بیکار و جویای کار داریم. به آن‌ها گفته‌شده که باید کار کنند و از طرف دیگر کاری هم وجود ندارد. حقیقت تلخ دیگر آن است که قریب به‌اتفاق آنهایی نیز که مشغول به کار هستند هرگز به ثروت، رفاه، آزادی و استقلال مالی دست نمی‌یابند و در واقع به‌خاطر تأمین معاش در بردگی و بیگاری به سر می‌برند.

اکثر آدم‌ها گرفتار تأمین معاش هستند. آن‌ها به خاطر تأمین هزینه‌های زندگی کار می‌کنند. هر روز شرایط کار سخت‌تر می‌شود. آدم‌ها تقلا می‌کنند، اضافه‌کاری می‌کنند. چند شیفت کار می‌کنند. از جان و دل مایه می‌گذارند و در ازای قربانی کردن وقت، آرامش، شادی، تفریح، خانواده و جسم و روح خود سعی می‌کنند که ثروتمند شوند. اما این نوع کار کردن بدترین راه برای ثروتمند شدن است.

متفکری گفته که «انسان آزاد زاده شده اما در همه جا به بند کشیده می‌شود». بردگیِ کار پرمشقت و پرتقلا، یکی از بدترین انواع این نوع اسارت است.

کلمات کلیدی: کسب ثروت، چگونه ثروتمند شویم، راز ثروتمند شدن، رازهای ثروتمندان، پول و ثروت، موفقیت در زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، رسیدن به موفقیت، راهنمای موفقیت، راه های موفقیت، موفقیت در کسب و کار، تغییر زندگی، رسیدن به خواسته ها، روشهای موفقیت، تغییر در خود، راهنمای موفقیتهای فردی، راز موفقیت، موفقیت در کار، موفقیتهای فردی، رسیدن به هدف، رسیدن به خوشبختی، اسرار موفقیت، نگرش مثبت، موفقیت شغلی، هدف گزینی، شادی در زندگی، رسیدن به آرامش، شاد زیستن، زندگی شاد، آموزش خودباوری، کتاب راه آسان ثروتمند شدن، دانلود رایگان کتاب کار عاشقانه، دانلود pdf کتاب کار عاشقانه، کتاب روانشناسی رایگان، pdf کتاب روانشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.