دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تحلیل و بررسی انتظام در پیوست تکواژهای انگلیسی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تحلیل و بررسی انتظام در پیوست تکواژهای انگلیسی

کتاب تحلیل و بررسی انتظام در پیوست تکواژهای انگلیسی توسط محمد آذروش تدوین و نگارش شده است.

این کتاب پیرامون واژگان و روابط آن‌ها با یکدیگر، اجزای تشکیل دهنده واژگان و سازمان بندی درونی واژگان نوشته شده است. اعتقاد محمد آذروش بر این است که این اطلاعات برای هر کسی که به هر دلیلی به علم واژه‌شناسی و فرهنگ لغت علاقه‌مند است، در توسعه واژگان افراد بومی و غیر بومی زبان انگلیسی نقش دارد، در برنامه‌های درسی نوشتن انگلیسی را تدریس می‌کند و باید ویژگی‌های دستور زبان و کلمه‌های خاص این رشته را آموزش دهد، نویسندگی تدریس می‌کند و باید با این واقعیت که جوامع مختلف انگلیسی زبان از فرم‌های مختلف دستوری و واژگانی استفاده می‌کنند که فقط یکی از آن‌ها به عنوان استاندارد در نظر گرفته می‌شود و موارد متنوع دیگری از این دست، ارزشمند خواهد بود.

کلمات کلیدی: جمله سازی، جمله شناسی، دانلود آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، دستور زبان انگلیسی، تکواژ شناسی، دانلود pdf آموزش زیان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.