دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته نوشته رضا بهرامی راد که هم اکنون مطالعه می‌کنید به صورت ساده و کاملاً کاربردی در مورد آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته نوشته شده است و می‌توان ادعا کرد که یکی از جزوات ساده و بی‌نظیر است.

حتماً تا به امروز در مورد زبان انگلیسی کتاب‌ها و جزوات زیادی را مطالعه کرده و یا در کلاس‌های آموزشی زیادی شرکت کرده‌اید. مطالب این جزوه به صورت ساده و واضح بیان گردیده است. در انتخاب جملات، عبارت‌ها، اصطلاحات و مثل‌ها دقت کافی انجام گرفته است و از این لحاظ در وقت خواننده صرفه جوئی شده است. این جزوه برای کسانی که قصد شرکت در آزمون کار‌شناسی ارشد، کار‌شناسی و کسانی که دوست دارند زبان را یاد بگیریند بسیار مفید و آموزنده خواهد بود.

کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته، لغت انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از ابتدا، دانلود اصطلاحات انگلیسی، آموزش جامع زبان انگلیسی، pdf اموزش زبان انگلیسی، pdf اموزش زبان انگلیسی سریع،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.