دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هیولاها، افسانه یا واقعی؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هیولاها، افسانه یا واقعی؟

کتاب هیولاها، افسانه یا واقعی؟ شامل مجموعه اطلاعاتی حول محور اسطوره‌شناسی و افسانه‌هاست که توسط امیرابوالفضل هنرمند گرآوری شده است. این محتوا صرفا جهت سرگرمی و با استفاده از سایت‌هایی همچون ویکی پدیا گردآوری شده است.

اگر شما هم نوجوانی هستید که به داستان‌ها و موجودات خارق‌العاده و دیوها علاقمند هستید، این کتاب می‌تواند برای شما سرگرم‌کننده باشد.

در بخشی از کتاب هیولاها، افسانه یا واقعی می‌خوانید:

چوپاکابرا یکی از جدیدترین موجودات افسانه‌ای است که اولین بار در سال ۱۹۵۵ مشاهده شده است! این داستان از شهر پورتوریکو آغاز شد. طی واقعه‌ای در این شهر، بومیان مرغ‌ها و بزهای خود را با زخم‌های سوراخ مانند بر روی بدن‌هایشان و همچنین کمبود خون پیدا می‌کردند. گزارشات اولیه‌ای که توسط شاهدان از این موجود اطلاع رسانی شد، توصیفی از یک خرس کوچک با نیش‌های بلند و لبه‌های تیزی بر روی پشت و ستون فقرات بود. این موجود دارای استعداد طبیعی در تطبیق شدن با محیط بود...

کلمات کلیدی: افسانه، دانلود کتاب افسانه، اسطوره شناسی، ماورا الطبیعه، داستان دیو، داستان هیولا، موجودات فرا زمینی، پری دریایی، گرگ نما،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.