دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چند دقیقه در آینه، راهکاری برای خودشناسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چند دقیقه در آینه، راهکاری برای خودشناسی

کتاب چند دقیقه در آینه اثر ستاره ترابی، یک راهکار چند دقیقه‌ای را برای خودشناسی و مهرورزی به خود آموزش می‌دهد. هر ساله تعداد زیادی کتاب در این زمینه،چاپ و منتشر می شوند. شاید تعدادی از شما وقت کافی برای مطالعه‌ی کتاب‌های طولانی و راه‌کارهای زمان‌بر را نداشته باشید. به همین دلیل این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب چند دقیقه در آینه می‌خوانیم:

اکثر ما همیشه در حال شکایت کردن هستیم که چطور توسط اطرافیانمان نادیده گرفته شده‌ایم. چطور در کودکی مورد غفلت والدین واقع شده‌ایم و تمام دوران کودکی‌مان با بی‌مهری گذشته است و همیشه خاطرات آن بی‌توجهی‌ها ما را عذاب می‌دهد.

بله حق با شماست همه این‌ها ناراحت‌کننده هستند همیشه با یادآوری آن دوران، طمع تلخی را احساس می‌کنیم. همه ما انسان هستیم و نیازمند توجه؛این یکی از نیازهای مهم ماست. ولی واقعیت این است که دوران کودکی ما دیگر تمام شده، به آیینه نگاه کنید، دیروز کودکی ضعیف و کوچک را درون آن می‌دیدید، اما حالا که نگاه می‌کنید چه می‌بینید؟

کلمات کلیدی: بهترین کتاب در مورد خودشناسی، خودشناسی، کتاب خودشناسی pdf، شناخت شخصیت خود، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، خودشناسی pdf، شناخت خود، راه شناخت خود چیست، مراحل شناخت خود،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.