دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی شادمانی خلاق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی شادمانی خلاق

کتاب شادمانی خلاق اثر جیدو کریشنامورتی که ترجمهٔ استاد محمدجعفر مصفا است حاوی ۴۲ بخش کوتاه است که در هر کدام، کریشنامورتی با فردی به گفتگو در مورد موضوعی خاص می‌پردازد. این موضوعات بسیار متنوع‌اند، از جمله: شرطیت، ترس از خلوت درون، نفرت، بی‌حوصلگی، تضاد، علاقه، تعلیم و تربیت، تقدیر، ناامیدی و امید، زمان و استمرار، ذهن و دانستگی، من، هدف زندگی، مسأله عشق، مراقبه، روانکاوی، رضایت، مرگ، حسادت و موضوعات دیگر است.

متن پشت جلد این کتاب:

شعلهٔ حقیقت و خجستگی آن هنگامی خاموش می‎گردد که ذهن ـ یعنی ابزار و جایگاه ؛خود؛ ـ اهمیت و نقش و سلطه‎ای بیش از حد پیدا می‎کند و کنترل همه چیز را در اختیار می‎گیرد. خودشناسی آغاز خردمندی است. بدون شناخت خویشتن، آموختن دانش به نابخردی، جهل، ستیز و رنج و اندوه می‎انجامد! من و تو انسان ذاتاً‌ استعداد و ظرفیت شادمانه زیستن، خلاقیت و در ارتباط بودن با چیزی را داریم که برون از حیطهٔ زمان است. شادمانی خلاق موهبتی نیست برای معدودی انسان استثنایی؛ پس چگونه است که اکثریت وسیع آدمیان از موهبت شادمانه زیستن محرومند؟! چگونه است که بعضی انسان‎ها علیرغم شرایط و حوادث سخت زندگی با عمق هستی شادمانهٔ خویش در ارتباطند ولی بعضی دیگر تحت تأثیر مخرب آن شرایط و حوادث قرار می‎گیرند و شادمانی و غنای درونی خویش را از دست می‎دهند؟!

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، کتاب صوتی شادمانی خلاق، دانلود کتاب صوتی روانشناسی، روانشناسی شادی، شادی در زندگی، موفقیت در زندگی، خلاقیت، خودشناسی، شناخت خود،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.