دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی هزار رنگ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی هزار رنگ

کتاب صوتی هزار رنگ اثر آنتون چخوف داستان مردی است که سگی انگشت او را گاز می‌گیرد و از مامورین و قانون تقاضا دارد که صاحب سگ را جریمه کنند تا درس عبرتی شود برای همه. اما پس از مدتی متوجه می‌شوند که صاحب آن سگ ژنرال است...

آنتون چخوف (Anton Chekhov) داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس برجسته روس است. او در زمان حیاتش بیش از ۷۰۰ اثر ادبی آفرید. او را مهم‌ترین داستان کوتاه‌نویس بر می‌شمارند و در زمینه نمایش‌نامه‌نویسی نیز آثار برجسته‌ای از خود به ‌جا گذاشته‌ است و وی را پس از شکسپیر بزرگترین نمایش‌نامه‌نویس می‌دانند. چخوف در ۴۴سالگی بر اثر ابتلا به بیماری سل درگذشت.

در قسمتی از کتاب صوتی هزار رنگ می‌شنویم:

عذر می‌خوام، من آدم زحمتکشی‌ام، کار ظریفی دارم. مجبورشون کنین خسارت منو بدن... آخه، ممکنه یه هفته‌ای نتونم با این دست کار کنم. قربان، خودتون که می‌دونین قانون اجازه نمیده هرکسی حیوون وحشی شو ول کنه تودست و پای مردم. اگه قرار باشه حیوونا شروع کنن به گازگرفتن، دیگه زندگی برا آدم نمی‌مونه...
اُچومِلُف، که ابرو درهم کشیده بود و سرفه می‌کرد، با تحکم گفت: اوهوم... خب، خب. خب، این سگ مال کیه؟ من ولش نمی‌کنم. من آدم‌هایی رو که بخوان سگ شونو تو کوچه و خیابون ول کنن ادب می‌کنم! وقتش رسیده که تو دهن آدم‌هایی بزنیم که نمی‌خوان مقرراتو رعایت کنن.
اون پدرسوخته رو جریمه‌اش می‌کنم... یادش می‌دم ول کردن سگ و هر جور حیوونی تو دست و پای مردم چه معنی می‌ده! پدرشو درمی‌آرم.
رویش رابه پلیس همراهش کرد و گفت: یِلدیرین، صاحب این سگو شناسایی کن، یه استشهاد هم تهیه کن. بعدش هم سگو بی درنگ باید سربه نیس کنی. احتمالا ممکنه هار باشه... میخوام ببینم صاحب این سگ کیه؟
صدایی از میان جمعیت گفت: گمونم مال ژنرال ژیگالُف باشه.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی از چخوف، داستان کوتاه صوتی، کتاب گویا هزار رنگ، دانلود کتاب صوتی هزار رنگ، داستان کوتاه صوتی هزار رنگ، کتاب صوتی هزار رنگ، Anton Chekhov، داستان کوتاه راه فرسوده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.