دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف جلد سوم - داستان سائل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف جلد سوم - داستان سائل

کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف جلد سوم  - داستان سائل اثر آنتون چخوف، سرگذشت فرد بدبخت و گرسنه‌ای را روایت می‌کند که هشت سال آزگار معلم روستایی بوده که از برکت دسیسه‌چینی‌های انجمن محلی شغلش را از دست داده است.

آنتون پاولوویچ چخوف (Anton Chekhov) داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس برجسته روس است. او در زمان حیاتش بیش از ۷۰۰ اثر ادبی آفرید. او را مهم‌ترین داستان کوتاه‌نویس برمی‌شمارند و در زمینه نمایش‌نامه‌ نویسی نیز آثار برجسته‌ای از خود به جا گذاشته‌است و وی را پس از شکسپیر بزرگترین نمایش نامه‌نویس می‌دانند. چخوف در چهل و چهار سالگی بر اثر ابتلا به بیماری سل درگذشت.

در قسمتی از کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف - داستان سائل می‌شنویم:

اسکوارت زوف با خود اندیشید: لابد زنک را از قهوه خوردن بازداشته‌ام، چه موجود شروری!

آن‌گاه دانشجو و معلم دروغین را دید که رفت روی کنده‌ای نشست و مشتش را تکیه‌گاه گونه‌ی سرخ رنگش کرد و به فکر فرو رفت. اولگا تبر را به زیر پای او افکند و سر تغیر تف بر زمین انداخت. از حرکت لب‌هایش پیدا بود که مرد سائل را به باد ناسزا گرفته بود.

کلمات کلیدی: Anton Chekhov، داستان صوتی سائل، مجموعه آثار چخوف، کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف، دانلود کتاب صوتی مجموعه آثار چخوف، داستان کوتاه صوتی، دانلود داستان کوتاه صوتی، کتاب صوتی سائل، داستان های آنتوان چخوف، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان کوتاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.